eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO korkach i poprawie płynności ruchu.Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad
    .highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!post0
    2.iad.highwinds-media.com!fx18.iad.POSTED!not-for-mail
    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
    Message-ID: <q...@4...com>
    References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
    <53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl>
    <53ff3884$0$3053$65785112@news.neostrada.pl>
    <ltne2m$5gs$1@node1.news.atman.pl>
    <fi6k8rle195f.15ib30rtm2s2f$.dlg@40tude.net>
    <ltvia8$7vs$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: ForteAgent/7.00.32.1200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    X-Complaints-To: a...@e...com
    Organization: Forte - www.forteinc.com
    X-Complaints-Info: Please be sure to forward a copy of ALL headers otherwise we will
    be unable to process your complaint properly.
    Date: Sun, 31 Aug 2014 11:27:04 -0500
    X-Received-Bytes: 2614
    X-Received-Body-CRC: 1143132749
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2543040
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 31 Aug 2014 18:06:59 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    >>>>> Płynność czy przespustowość? Przepustowości nie zwiększy, cudów nie
    >>>>> ma. Natomiast płynność tak - jesli tylko większość będzie jechać na
    >>>>> suwak.
    >>>>
    >>>> Jedno i drugie.
    >>> Przepustowość raczej nie. Przez jeden pas raczej więcej nie przejedzie.
    >>
    >> Jesli jada jeden za drugim to wiecej nie.
    >> Jesli sie jednak zastanawiaja kto ma jechac, stoja, ruszaja, hamuja -
    >> to przejedzie mniej.
    >
    >No nie, potem na zwężeniu jakoś jeden za drugim jadą.
    >
    >> poczatku.
    >>
    >>>>> To się ustaw na prawym.
    >>>> Moge, ale prawy zapchany, a na lewym jeszcze troche wolnego. Jak za
    >>>> chwile inni pomysla ze tu taki zwyczaj, to wrocimy do "zamka po polsku"
    >>>> :-)
    >>> No właśnie problem w tym, że zamiast przyjąć prostą zasadę "do końca i
    >>> 1/1" niektórzy zaczynają za dużo myśleć - na dodatek dochodzą do różnych
    >>> wniosków i okazuje się w efekcie, że potrafimy najprostrze rzeczy
    >>> spieprzyć.
    >>
    >> No ale taka sytuacja - ostrzezenie przed zwezeniem, na prawym pasie
    >> korek sie zaczyna, na lewym jeszcze 100m wolnego. Co robisz ?
    >
    >Chyba każdy pojedzie. Gorzej, że może być 100 metrów wolnego i tu już wielu
    >nie pojedzie a właśnie powinno.

    Nie jada, bo na kursie nie ucza jak jezdzic tylko jaka jest dlugosc
    dzwigni zmiany biegow.

    A tak naprawde, problem polegana tym ze Polacy uzywaja samochodow
    dopiero od neidawna i ejszcze sie nie nauczyli jezdzic. Za jakies 50
    lat nei bedzie problemow. W miedzyczasie, ewolucja zadziala.

    A.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: