  • Data: 2014-08-31 23:59:21
    Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie mozliwe, tylko pewne.
    > Jedna droge wyjazdowa widzisz po horyzont, pelna samochodow.
    > Z dwoch widzisz koncowki - tez pelne, przeciez nie czekaja tam sobie,
    > bo jechac im sie znudzilo.
    >
    > Czwarta jest niewiadoma, ale zaloze sie ze w ten dzien wygladala tak
    > samo :-)
    > Zreszta widac na dojazdowej - ten korek po horyzont prowadzacy do
    > tunelu nie wzial sie bez powodu :-)

    Tak czy siak, istniejące drogi najwyraźniej nie mieszczą pojazdów, które
    chcą się nimi poruszać.

    > Ale dodatkowy pas ruchu na tym skrzyzowaniu nic nie da.

    Trzeba jeszcze między skrzyżowaniami :-)

    > I niestety powiedzmy sobie szczerze - dla wszystkich chetnych ani
    > drog, ani parkingow nie starczy. Im wiecej sie dobrowolnie przesiadzie
    > na tramwaj tym lepiej, ale w tym celu tramwaj musi dobrze jezdzic.

    Tramwajem se można dojechać między dwoma punktami w mieście. Do czegokolwiek
    innego jest on bezużyteczny.

    > P.S. A swoja droga to tramwaj strasznie duzo miejsca w miescie
    > zajmuje. Tzn tramwaj nie, ale to przystanki poszerzaja obszar
    > torowiska i propaguje sie to na cala dlugosc ...

    No tak, ale co z tego ? Dawno temu, wyszli mi w mieście ludzie na przystanku
    (z wysepką chyba nawet) do tramwaju i przejechałem z piskiem opon przez
    całutki przystanek by zatrzymać się za nim, gdzie mogłem już dalej sobie
    jechać po stwierdzeniu, że nikogo nie przejechałem.