-
Data: 2014-11-09 12:04:04
Temat: Re: O konkurencji na rynku, orange to gówno
Od: "jedrek" <j...@s...2> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"J.F."
> A w TP tak prawde mowiac poziom obslugi klienta znacznie wzrosl.
> I zalatwic sie cos daje, i rozmowca kompetentny, i jakies "uruchamiam
> testy na linii" potrafii.
> Widac ze sie staraja.
> Choc mam wrazenie ze ostatnio znow wracaja korporacyjne nawyki i sie
> usztywnia...
Moje obserwacje, mała poprawa była jakieś 3 lata temu, potem TP zniknęło z
rynku i zrobiło się z tego gówniane orange.
I od tego czasu czuję się na infolinii jak w gimnazjum, a nie że rozmawiam z
kimś rozgarniętym, kompetentnym. Co z tego, że słuchawka jest miła w treści
ale nie pociąga to za sobą rozwiązania problemu.
Mój opis gówna zwanego orange, gotowiec z dn 20 października z
alt.pl.neostrada
---------------------
Każdemu kto przymierza się do z korzystania usług orange odradzam jeżeli
macie tylko w swojej okolicy alternatywną ofertę. Ja na szczęście miałem u
siebie alternatywę w postaci upc i pogoniłem u siebie dziadów z orange, bo
na każdym kroku były schody nie do przejścia, ze wszystkim wieczny problem,
to mi miało wiecznie zależeć nie im. Większość rzeczy była niewykonalna
jeżeli sam im nie podałeś rozwiązania i jak mają to zrobić, bo oni na tej
głupiej infolinii nigdy nic nie wiedzą i gadasz jak ze ścianą.
Zmieniłem operatora na upc i problemy się skonczyły raz na zawsze. Wszystko
śmiga jak ta lala i prędkości o jakie orange świadczy w Warszawie na jednej
tylko ulicy ;)
Chciałem natomiast komuś podłączyć neta tam gdzie jest zdany tylko na
francuską cytrynę i od nowa problemy z dupy wzięte na każdym kroku.
Opisałem cały problem na gimbusowym głupkowatym forum orange (tą stronę
tworzyła rasowa gimbaza, pełno skaczącego gówna, często linki prowadzące do
nikąd i przyjazność strony w obsłudze beznadzieja).
Oczywiście w normalnym kraju, w normalnej firmie ktoś by się zainteresował
problemem jaki opisuje potencjalny klient na ich stronie.
Ale gdzie tam, lepiej wpis wyp... bo godzi w dobre imię "wspaniałej" firmy.
Więc wpisu już nie ma oficjalnie bo usunięli... Ale oczywiście nikt nie
raczył od nich pomóc - jakie to typowe. Spuścić klienta na drzewo, a łapać
frajerów tam gdzie nie trzeba nic inwestować.
Została na szczęście kopia wpisu z forum orange to chętni mogą sobie
poczytać:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
:sUbAos3AkXUJ:www.orange.pl/fid,4002278347,id,299930
0004,title,wieczne-schody-pod-aczenie-nowej-linii-ni
ewykonalne-dla-orange-,forumthread.html+&cd=1&hl=pl&
ct=clnk&gl=pl
Ten sam problem z orange opisałem także tu:
http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?f=8&t=2154
1
Niech będzie ślad dla potomnych jak orange zabiega o klienta, jak klient
jest dla niego ważny...
Na szczęście na usenecie nie ma durnej PRL-owskiej cenzury więc tu wpisów
nikt nadgroliwy nie wyczyści.
orange jeżeli chodzi o obsługę klienta, kompetencje tzw. "konsulatantów" to
obecnie ch... dupa i kamieni kupa.
Nic nie wiedzą, nic nie mogą, bajki ci do słuchawki opowiadają.
Podłączenie usługi jeżeli gdzieś po drodze brakuje 30m linii to ci odpiszą,
że w twojej okolicy nie mają w ogóle infrastruktury. Idiota na idiocie.
Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy na nich.
W upc od JEDNEGO tylko 15 minutowego telefonu do nich z chęcia podłączenia
ich usługi mija 3 dni i usługa śmiga jak ta lala, cóż więcej w jeden dzień
uruchomią ci 3 usługi równocześnie, które zamówiłeś.
W orange to niewykonalne, najpierw uruchomią ci neo i dopiero jak zobaczą,
że działa może łaskawie złożyć kolejny wniosek o odpalenie telefonu na tej
linii.
Generalnie w orange przepychanka o 30m kabla trwa już od 2011.
UPC przychodzi pociągnie kilkadziesiąt metrów nowego koncentryka od skrzynki
przed blokiem po ścianie bloku (gdy istniejący tu od lat się uszkodził) i
zrobią ci to w jeden dzień.
Przepaść obsługi klienta tu a tam.
orange traci klientów, bo w ogóle nie umie o nich zadbać, na niczym im nie
zależy. Podłączą ci neta jak np. wprowadzisz się do domu gdzie ktoś
wcześniej miał neta od nich i z wyprowadzką z niego zrezygnował i została po
nim linia z gotowym przebiegiem do centrali. Jeżeli podłączenie nowego
użytkownika w danej lokalizacji wymaga czegoś więcej niż zakrosowania pary
na karcie to dla orange wtedy jest BMT. Gdy brakuje 30m połączenia kablowego
od słupa do DSLAM to napiszą ci bezczelnie, że w tym rejonie nie mają
infrastruktury mimo, że karty czekają wolne na podłączenie nowego klienta.
Bo przecież 30m kabla ziemnego to inwestycja za 30mln... Głupota w tej
firmie powala na cyce.
Żałosna firma! Też współczuję tym, którzy są zdani na beznadziejnego
molocha. U nich panuje rok 1960, a nie 21 wiek i wyjście do klienta, latanie
za klientem. Do dziś głuptasy w tej firmie nie mogą pojąć, że 1 zadowolony,
podłączony, nowy klient przyprowadzi im kolejnych.
Ale po co, lepiej wydoić to co jeszcze zostało po TP i potem niech to
wszystko się zawali. Oni już tam toną w durnej biurokracji, przerzucanie ton
papieru po nic, efekt końcowy żaden.
----------------------------
Co zaś tyczy się netii, jak brać od nich to tylko i wyłącznie na ich własnej
infrastrukturze.
Branie czekogokolwiek od netii na drutach cytryny to proszenie się o 2x
większe schody gdy nastąpi usterka. Będzie wzajemne odbijanie piłeczki to
nie my to oni, nieprawda to tamci i zwalają na nas. Przecież wysłaliśmy do
nich zgłoszenie o usterce, nieprawda nic nam nie wysyłali nic nie
dostaliśmy, kłamią w żywe oczy.
I tak usranej śmierci.
A potem największe baty od wkurzonego klienta niesłusznie ponoszą monterzy z
zewnętrznej firmy.
U mnie to eltel, chłopaki są spoko tylko durnie głupie, często sprzeczne
zlecenia dostają od głupków biurkowych z cytryny. I potem eltel jedzie do
klienta mimo, że wie, że w obecnym stanie rzeczy nie da się bez dodatkowych
środków zrealizować tego co na papierze głupek jeden z drugim mu naskrobali.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.11.14 23:02 Smok Eustachy
- 13.11.14 23:03 Smok Eustachy
- 13.11.14 23:07 Smok Eustachy
- 14.11.14 21:57 ACMM-033
- 14.11.14 23:02 Smok Eustachy
- 16.11.14 09:22 666
- 18.11.14 11:56 jedrek
- 18.11.14 12:24 jedrek
- 20.11.14 00:53 J.F.
- 23.11.14 20:49 jedrek
- 24.11.14 13:10 ACMM-033
- 26.11.14 00:15 Smok Eustachy
- 05.07.15 04:56 r...@k...pl
- 15.07.15 14:46 ACMM-033
- 05.08.15 10:37 Dziki Facet
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=