    From: "jedrek" <j...@s...2>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: O konkurencji na rynku, orange to gówno
    Date: Sun, 9 Nov 2014 12:04:04 +0100

    "J.F."

    > A w TP tak prawde mowiac poziom obslugi klienta znacznie wzrosl.
    > I zalatwic sie cos daje, i rozmowca kompetentny, i jakies "uruchamiam
    > testy na linii" potrafii.
    > Widac ze sie staraja.
    > Choc mam wrazenie ze ostatnio znow wracaja korporacyjne nawyki i sie
    > usztywnia...

    Moje obserwacje, mała poprawa była jakieś 3 lata temu, potem TP zniknęło z
    rynku i zrobiło się z tego gówniane orange.
    I od tego czasu czuję się na infolinii jak w gimnazjum, a nie że rozmawiam z
    kimś rozgarniętym, kompetentnym. Co z tego, że słuchawka jest miła w treści
    ale nie pociąga to za sobą rozwiązania problemu.
    Mój opis gówna zwanego orange, gotowiec z dn 20 października z
    alt.pl.neostrada

    ---------------------
    Każdemu kto przymierza się do z korzystania usług orange odradzam jeżeli
    macie tylko w swojej okolicy alternatywną ofertę. Ja na szczęście miałem u
    siebie alternatywę w postaci upc i pogoniłem u siebie dziadów z orange, bo
    na każdym kroku były schody nie do przejścia, ze wszystkim wieczny problem,
    to mi miało wiecznie zależeć nie im. Większość rzeczy była niewykonalna
    jeżeli sam im nie podałeś rozwiązania i jak mają to zrobić, bo oni na tej
    głupiej infolinii nigdy nic nie wiedzą i gadasz jak ze ścianą.
    Zmieniłem operatora na upc i problemy się skonczyły raz na zawsze. Wszystko
    śmiga jak ta lala i prędkości o jakie orange świadczy w Warszawie na jednej
    tylko ulicy ;)
    Chciałem natomiast komuś podłączyć neta tam gdzie jest zdany tylko na
    francuską cytrynę i od nowa problemy z dupy wzięte na każdym kroku.

    Opisałem cały problem na gimbusowym głupkowatym forum orange (tą stronę
    tworzyła rasowa gimbaza, pełno skaczącego gówna, często linki prowadzące do
    nikąd i przyjazność strony w obsłudze beznadzieja).
    Oczywiście w normalnym kraju, w normalnej firmie ktoś by się zainteresował
    problemem jaki opisuje potencjalny klient na ich stronie.
    Ale gdzie tam, lepiej wpis wyp... bo godzi w dobre imię "wspaniałej" firmy.
    Więc wpisu już nie ma oficjalnie bo usunięli... Ale oczywiście nikt nie
    raczył od nich pomóc - jakie to typowe. Spuścić klienta na drzewo, a łapać
    frajerów tam gdzie nie trzeba nic inwestować.
    Została na szczęście kopia wpisu z forum orange to chętni mogą sobie
    poczytać:
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
    :sUbAos3AkXUJ:www.orange.pl/fid,4002278347,id,299930
    0004,title,wieczne-schody-pod-aczenie-nowej-linii-ni
    ewykonalne-dla-orange-,forumthread.html+&cd=1&hl=pl&
    ct=clnk&gl=pl

    Ten sam problem z orange opisałem także tu:
    http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?f=8&t=2154
    1
    Niech będzie ślad dla potomnych jak orange zabiega o klienta, jak klient
    jest dla niego ważny...
    Na szczęście na usenecie nie ma durnej PRL-owskiej cenzury więc tu wpisów
    nikt nadgroliwy nie wyczyści.

    orange jeżeli chodzi o obsługę klienta, kompetencje tzw. "konsulatantów" to
    obecnie ch... dupa i kamieni kupa.
    Nic nie wiedzą, nic nie mogą, bajki ci do słuchawki opowiadają.
    Podłączenie usługi jeżeli gdzieś po drodze brakuje 30m linii to ci odpiszą,
    że w twojej okolicy nie mają w ogóle infrastruktury. Idiota na idiocie.
    Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy na nich.
    W upc od JEDNEGO tylko 15 minutowego telefonu do nich z chęcia podłączenia
    ich usługi mija 3 dni i usługa śmiga jak ta lala, cóż więcej w jeden dzień
    uruchomią ci 3 usługi równocześnie, które zamówiłeś.
    W orange to niewykonalne, najpierw uruchomią ci neo i dopiero jak zobaczą,
    że działa może łaskawie złożyć kolejny wniosek o odpalenie telefonu na tej
    linii.
    Generalnie w orange przepychanka o 30m kabla trwa już od 2011.
    UPC przychodzi pociągnie kilkadziesiąt metrów nowego koncentryka od skrzynki
    przed blokiem po ścianie bloku (gdy istniejący tu od lat się uszkodził) i
    zrobią ci to w jeden dzień.
    Przepaść obsługi klienta tu a tam.

    orange traci klientów, bo w ogóle nie umie o nich zadbać, na niczym im nie
    zależy. Podłączą ci neta jak np. wprowadzisz się do domu gdzie ktoś
    wcześniej miał neta od nich i z wyprowadzką z niego zrezygnował i została po
    nim linia z gotowym przebiegiem do centrali. Jeżeli podłączenie nowego
    użytkownika w danej lokalizacji wymaga czegoś więcej niż zakrosowania pary
    na karcie to dla orange wtedy jest BMT. Gdy brakuje 30m połączenia kablowego
    od słupa do DSLAM to napiszą ci bezczelnie, że w tym rejonie nie mają
    infrastruktury mimo, że karty czekają wolne na podłączenie nowego klienta.
    Bo przecież 30m kabla ziemnego to inwestycja za 30mln... Głupota w tej
    firmie powala na cyce.
    Żałosna firma! Też współczuję tym, którzy są zdani na beznadziejnego
    molocha. U nich panuje rok 1960, a nie 21 wiek i wyjście do klienta, latanie
    za klientem. Do dziś głuptasy w tej firmie nie mogą pojąć, że 1 zadowolony,
    podłączony, nowy klient przyprowadzi im kolejnych.
    Ale po co, lepiej wydoić to co jeszcze zostało po TP i potem niech to
    wszystko się zawali. Oni już tam toną w durnej biurokracji, przerzucanie ton
    papieru po nic, efekt końcowy żaden.
    ----------------------------

    Co zaś tyczy się netii, jak brać od nich to tylko i wyłącznie na ich własnej
    infrastrukturze.
    Branie czekogokolwiek od netii na drutach cytryny to proszenie się o 2x
    większe schody gdy nastąpi usterka. Będzie wzajemne odbijanie piłeczki to
    nie my to oni, nieprawda to tamci i zwalają na nas. Przecież wysłaliśmy do
    nich zgłoszenie o usterce, nieprawda nic nam nie wysyłali nic nie
    dostaliśmy, kłamią w żywe oczy.
    I tak usranej śmierci.

    A potem największe baty od wkurzonego klienta niesłusznie ponoszą monterzy z
    zewnętrznej firmy.
    U mnie to eltel, chłopaki są spoko tylko durnie głupie, często sprzeczne
    zlecenia dostają od głupków biurkowych z cytryny. I potem eltel jedzie do
    klienta mimo, że wie, że w obecnym stanie rzeczy nie da się bez dodatkowych
    środków zrealizować tego co na papierze głupek jeden z drugim mu naskrobali.