    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    Date: Sun, 9 Aug 2015 00:18:51 +0200
    <2l1dsl5uieg3.dt4riv9789ei$.dlg@40tude.net> <m...@p...waw.pl>
    <mq3cop$kbj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mq5270$aar$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mq5nss$1qj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnmscqtk.ft2.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > A nie w Operze przypadkiem? Bo u mnie obrazki ponowną świeżość uzyskują
    > natychmiastowo, a ptaszki są na swoich miejscach.

    W Operze ustaliłem, co pokazać, w OE zapodałem link do kliknięcia. W takim
    Fx alias FF, to w ogóle jest po swojemu zrobione GSV i przyznaję, że chodzi
    w miarę zwinnie. Ale mam za mało miejsca w pamięci, bo robię też inne rzeczy
    i uruchamianie dodatkowego programu jeszzcze bardziej przymula. Chcę
    dokupić, ale na razie nie mam na to.

    > Ja też nie wiem jak teraz, opisałem jak było w latach siedemdziesiątych
    > i może troszke później. Szczelność okien nie była wtedy lepsza od stanu
    > ówczesnej telefonii, więc tak czy owak się dało słyszeć.

    To gdzieś w pierwszej chyba połowie lat 90. była wymiana centrali, kolega,
    który tam mieszkał, też opisywał, że "zanim", to wybieraki terkotały, że aż
    słychać było, ja zresztą też miałem okazję je słyszeć, bo to nie tak daleko
    ode mnie, choć ja z Grochowa (na mapie obecnie Gocław, kiedyś był Grochów
    II, nie mylić z nazwą centrali przy Kruszewskiego, oficjalnie przy
    Męcińskiej, ale wszystkim mówię, że na Grochowie mieszkam). Nawet powiedzmy,
    że jak przechodziłem koło jakiejś centrali, starałem się odgadywac co
    hałasuje i w jakim jest stanie, oraz, co robi...
    Bardzo dużo popsuło w telefoni to, że dla pozornych oszczędności nie
    stosowano klimy, mimo, iż Strowger takową przewiduje, także fatalna jakość
    części zamiennych...

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205