  • Data: 2015-08-08 22:51:00
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Oni w tym guglu coś zjebali totalnie, nie dość, że odświeżanie obrazka to
    > katastrofa (pod Operą), manipulowalnośc do luftu, to jedyny link (o dziwo,
    > odświeżał się w miarę prób przesuwania obrazka) był w pasku adresu, a
    > żadnych ptaszków nie było. Wykorzystałem to, że mój OE ma usunięty błąd
    > łamania długich linków.

    A nie w Operze przypadkiem? Bo u mnie obrazki ponowną świeżość uzyskują
    natychmiastowo, a ptaszki są na swoich miejscach.

    > Wiem, że jakiś czas funkcjonowała centrala w budynku na Kr. Aldony, ale
    > jak teraz jest, to nie wiem. Nie wiem, czy byłby sens wyprowadzać stamtąd
    > urządzenia... Taka centrala zajmuje mniej miejsca, to może wynajmują
    > puste teraz pomieszczenia, a centrala sobie funkcjonuje...? Ktokolwiek
    > widział, ktokolwiek wie, czy EWSD jeszcze tam jest...? Bo ja nie mam już
    > dojścia do tych info.
    > A jak by Siemens, to z okien nic już nie hałasowało, zresztą klima
    > aparatury wymagała by raczej zamkniętych okien...

    Ja też nie wiem jak teraz, opisałem jak było w latach siedemdziesiątych
    i może troszke później. Szczelność okien nie była wtedy lepsza od stanu
    ówczesnej telefonii, więc tak czy owak się dało słyszeć.

    Jarek

    --
    Śpiewam lepiej niż w operze
    Świetnie jeżdżę na rowerze