  • Data: 2015-08-09 02:15:44
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmscqmu.cia.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Z całym szacunkiem dla pracowników -- nic od nich nie zależało. Decyzje
    > należą do kogo innego.

    Ano, celnie to ująłeś. Tylko dlatego, że ludzie honorowi, to mimo gównianych
    pieniędzy, jakoś to ciagnęli.
    U nas chłopaki powiedzieli, że mogą przebudować jakiś rozdzielnik
    pierwszeństwa (nie pamiętam już co to było, chyba jakiś prosty, choć istotny
    układ), ale nie zrobią tego za darmo, w końcu nie należało to do ich
    obowiązków. Chyba nawet nie kazano im się całować w sempiternę.
    Centrala moja miała możliwość realizowania ruchu z przelewem, nawet
    kierownik mi mówił, że siada do przelicznika, modyfikuje okablowanie dla
    relacji i się robi. Ale tez chyba nikt nie był zainteresowany wprowadzeniu
    tego w życie, choć siły centrala ku temu miała. Więc relacje dusiy się w
    natłokach, a inny duży kierunek potrafił leżeć niemal odłogiem... Dyspozycji
    nie było i na naszych chęciach się skończyło. Choć to może i dobrze, bo bez
    odpowiedniej logiki, jakby i na tej drugiej realizacji zrobiono podobnie, to
    mogło by się zapętlić i poważnie naruszyć wydajność wiązki. Zatem, wymagało
    by odpowiedniej koordynacji, której chyba się nie chciało zrobić, bo ja
    byłbym chyba w stanie w ciągu godziny rozkminić tę koordynację, żeby się nie
    pozapętlało... Czym się skończyło... to chyba wiesz :P

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205