  • Data: 2015-08-09 11:15:52
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 09 Aug 2015 03:18:32 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Myślę że to nie było na pętlach abonenckich, bardziej na liniach
    > międzycentralowych np. nośnych.

    Mozliwe, ale ACMM jesli sie nie myle, to pisal ze zmierzyl linie..

    > Na tamtym to żaden modem w życiu by nie poszedł, nawet HST ani nawet
    > pewnie superzestrojony FM na 300 bps.
    > Same pętle lokalne takiej np. PC albo innego S to nie był problem
    > (pomijając deszcze).

    No i co - lataliscie z petycja do sekretarki prezesa ?
    Bo ja za komuny gadalem dlugo z kolezanka, potem modemy przez te linie
    sie laczyly, 2400, 9600, 57k, faksy przechodzily, to co - mam pisac,
    ze zla jakosc byla ?

    Owszem, znajomy tak mial, nie chce mu sie modem polaczyc i nie chce.
    Pojechalem, zadzwonilem ... mowie ze jak na moje ucho, to za cicho
    slysze. Przyjechal monter, tez cos mojemu uchu nie dowierzal, przeciez
    rozmawiamy, ale dal sie przekonac, bodajze nowy kabel od studzienki
    przeciagnal i zrobilo sie dobrze. Bywa. Fakt, ze to juz chyba za
    nowego ustroju bylo.

    J.