  • Data: 2015-08-08 22:47:26
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Zaraz by cie pewnie chcieli naciskać, abyś nazwał to alternatywną drogą
    > rozwoju.

    Jestem przekonany, że gdyby ktoś wtedy ogłosił: wszystkie ręce na pokład,
    telekomunikacja nie jest mniej ważna od demokracji -- to by zaraz odezwały
    się chóry piejące o "złodziejskiej prywatyzacji", "rozprzedawaniu klejnotów
    za bezcen", "wpuszczaniu obcego kapitału" i "utracie kontroli nad nerwem
    państwa". Szczególnie dobrze pamiętam jednego posła, a obecnie senatora
    -- http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,1852
    2444.html --
    który z takim znawstwem wypowiadał się na temat prywatyzacji jednego banku.

    > No jak to - pracownikom się chciało, tylko skoro im chuj płacili, to
    > ludzie chuj robili. Ale jestem pewien, że jakby płacili dobrze, to
    > i praca była by wykonywana dobrze. I ludzie np. nie musieli by dorabiać
    > na innych robotach i łazić potem zmęczeni, jak po ruchaniu, byli by
    > w pracy trzeźwi fizycznie i umysłowo, zwarci i gotowi.

    Z całym szacunkiem dla pracowników -- nic od nich nie zależało. Decyzje
    należą do kogo innego.

    --
    Jarek