    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: O konkurencji na rynku
    Date: Sat, 8 Aug 2015 16:03:13 +0200
    <2l1dsl5uieg3.dt4riv9789ei$.dlg@40tude.net> <m...@p...waw.pl>
    <mq3cop$kbj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnmsb4b2.54t.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Miałem telefon o numerze 17xxxx. Ogólnie dzwonienie po Warszawie nie
    > było tragiczne, ale pamiętam, że na jakimś kierunku przesłuchy bywały
    > częściej niż na innych. Może właśnie na tym.

    Bardzo możliwe - na kablu bywały wiązki w obie strony, co pozwalało w pełni
    go wykorzystywać. Często kilka par było z jakiegoś powodu mniej sprawne i
    przeznaczało się je np. na jakąś sygnalizację, choćby syreny alarmowe - to
    szło zwyczajnie po kablach, z normalnymi łączami w wiązce. Szczegółów
    oszczędzę, zresztą, nawet ich nie znam...
    Zdarzało się, że jak jakiś kabel ulegał uszkodzeniu, to po wymianie
    uszkodzonego odcinka, przesłuchy potrafiły zarówno się pojawić, nie były one
    jedynie domeną relacji z/do CA Saska Kępa (ul. Królowej Aldony 23/25)
    https://www.google.com/maps/@52.234457,21.05546,3a,1
    02y,248.9h,86.04t/data=!3m4!1e1!3m2!1sMd6TXWsgyEaiqH
    xQjKOBXg!2e0
    ale też całkiem sporej ilości relacji. Jednakże tylko do "siedemnastki"
    przesłuchy mialem tak potężne.
    Uwaga - jeśli ktoś ma starą Operę, obraz pod linkiem może wczytywać się
    bardzo długo. Gdyby budynek nie mieścił się na ekranie, to trzeba nacisnąć
    minus, aby oddalić widok. To jest budynek, chyba już po centrali Saska Kępa,
    zdaje mi się, że przejął to Siemens na Fieldorfa 11 (w nomenklaturze
    resortowej "Gocław", numery naturalne 671 i 672) i obsługuje na zasadzie
    jednostek wyniesionych. Ale jak jest naprawdę, to nie wiem...
    https://www.google.com/maps/@52.22443,21.092127,3a,6
    6.8y,280.07h,94.37t/data=!3m4!1e1!3m2!1svBF-vgMhQZwf
    rOlAWtCEYQ!2e0
    przystanek to Bora Komorowskiego 03.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205