-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer02.am1!peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: O konkurencji na rynku
Newsgroups: pl.misc.telefonia
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <s...@f...lasek.waw.pl>
<543b9ef3$0$18368$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<543c0cc5$0$18088$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1ex1t37ozwyrc$.a1vfdmijy48y$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<8au70q6jtsjq$.1ai06gpsj7uaa$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<543eb1e9$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1g8l3a6lx0upa$.5f216l79bbe.dlg@40tude.net>
<o...@k...lan.traxelektronik.pl>
Date: Fri, 7 Aug 2015 11:26:09 +0200
Message-ID: <1n96fvjvkdrcw.axil39yhoxkd$.dlg@40tude.net>
Lines: 43
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1438939568 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8384 82.143.187.50:55882
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 1124346262
X-Received-Bytes: 3407
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238438
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 06 Aug 2015 09:15:26 +0200, Dziki Facet napisał(a):
> W dniu .10.2014 o 00:54 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
Starszego posta juz nie bylo ? :-)
>>>> Ale nadal obawiam sie, ze jak z rzadka zapomna o takiej usterce na
>>>> BSA, to im drugi operator nic nie przekaze. Bo i po co - czysta strata.
>>> Dlatego pytam: ktoś zna przypadek ciągnącej się dłużej awarii BSA?
>>> Bo ja nie znam.
>>
>> Sam przeciez pisales.
>> Ja tylko o tym, ze do TP mozesz zadzwonic, przypomniec, op* - i moze
>> to przyspieszy naprawe. A do takiego BSA tez mozesz, tylko on ma
>> interes w tym, zeby tego do TP NIE przekazac, a im dluzej trwa
>> naprawa, tym dla niego lepiej.
>>
> Jak niby chcesz się tam dodzwonić, skoro nie jesteś ich klientem?
> A nawet jeśli uda Ci się w jakiś sposób dodzwonić do konsultanta, to on
> odeśle Cię na drzewo. To nie dawna TP, gdzie dało się załatwić to i owo.
> Teraz są PROCEDURY.
> Nawet jak jakiś konsultant łaskawie się zlituje i zechce zająć sprawą,
> to... "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
> połączyć Pana do działu reklamacji"...(po kilku/nastu minutach w dziale
Moze tak, moze nie - numer w systemie ciagle maja.
> Spróbuję połączyć Pana do działu obsługi klienta", (po kilku/nastu
> minutach w dziale obsługi klienta:) "mamy dla Pana ofertę na Internet,
> telefon i telewizję... a w ogóle to nie zawracaj nam pan d...y i dzwoń
> sobie do swojego operatora".
>
> Pracowników na infolinii guzik obchodzi, że w rezultacie ich korporacja
> zapłaci karę. Są procedury i co najwyżej taki telekonsultant przyjmie
> zgłoszenie, wklepie to w odpowiedni formularz, a kolejna osoba,
> przeczytawszy to odeśle znowu do kolejnego działu... i tak w
> nieskończoność.
No to trzeba do sekretarki prezesa :-)
Albo dac sie przekonac do powrotu do TP.
Bo TP dziala, zas serwis Netii ... zatrudnili fachowcow ze starej TP
czy juz po kursach w nowej korporacji ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.15 12:03 J.F.
- 07.08.15 13:42 Jarosław Sokołowski
- 07.08.15 20:07 Krzysztof Halasa
- 08.08.15 00:16 J.F.
- 08.08.15 00:50 J.F.
- 08.08.15 00:51 ACMM-033
- 08.08.15 01:17 J.F.
- 08.08.15 07:17 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 07:19 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 12:10 ACMM-033
- 08.08.15 12:27 ACMM-033
- 08.08.15 12:40 ACMM-033
- 08.08.15 12:55 ACMM-033
- 08.08.15 16:03 ACMM-033
- 08.08.15 20:36 Jarosław Sokołowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-02-22 spalinki
- 2025-02-22 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-02-22 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-22 Spalinki:)
- 2025-02-23 Useme
- 2025-02-22 Drogie mieszkania, drogie kredyty i ogromne zyski banków. Czy rząd ma rozwiązanie?
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S