-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
stu.neva.ru!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer
01.am1!peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Subject: Re: O konkurencji na rynku
Newsgroups: pl.misc.telefonia
References: <s...@f...lasek.waw.pl>
<543b9ef3$0$18368$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<543c0cc5$0$18088$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1ex1t37ozwyrc$.a1vfdmijy48y$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<8au70q6jtsjq$.1ai06gpsj7uaa$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<543eb1e9$0$18082$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1g8l3a6lx0upa$.5f216l79bbe.dlg@40tude.net>
Date: Thu, 06 Aug 2015 09:15:26 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Dziki Facet" <s...@f...u>
Message-ID: <o...@k...lan.traxelektronik.pl>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 77
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 213.25.22.200
X-Trace: 1438845327 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27519 213.25.22.200:60584
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2652446147
X-Received-Bytes: 3884
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238434
[ ukryj nagłówki ]W dniu .10.2014 o 00:54 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
...
>>> Ale nadal obawiam sie, ze jak z rzadka zapomna o takiej usterce na
>>> BSA, to im drugi operator nic nie przekaze. Bo i po co - czysta strata.
>> Dlatego pytam: ktoś zna przypadek ciągnącej się dłużej awarii BSA?
>> Bo ja nie znam.
>
> Sam przeciez pisales.
>
> Ja tylko o tym, ze do TP mozesz zadzwonic, przypomniec, op* - i moze
> to przyspieszy naprawe. A do takiego BSA tez mozesz, tylko on ma
> interes w tym, zeby tego do TP NIE przekazac, a im dluzej trwa
> naprawa, tym dla niego lepiej.
>
Jak niby chcesz się tam dodzwonić, skoro nie jesteś ich klientem?
A nawet jeśli uda Ci się w jakiś sposób dodzwonić do konsultanta, to on
odeśle Cię na drzewo. To nie dawna TP, gdzie dało się załatwić to i owo.
Teraz są PROCEDURY.
Nawet jak jakiś konsultant łaskawie się zlituje i zechce zająć sprawą,
to... "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
połączyć Pana do działu reklamacji"...(po kilku/nastu minutach w dziale
reklamacji:) "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
połączyć Pana do działu technicznego", (po kilku/nastu minutach w dziale
technicznym:) "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro mi. Spróbuję
połączyć Pana do działu utrzymania sieci", (po kilku/nastu minutach w
dziale utrzymania sieci:) "ojej, brak dostępu do Pańskich danych, przykro
mi. Spróbuję połączyć Pana do działu obsługi klienta", (po kilku/nastu
minutach w dziale obsługi klienta:) "mamy dla Pana ofertę na Internet,
telefon i telewizję... a w ogóle to nie zawracaj nam pan d...y i dzwoń
sobie do swojego operatora".
Pracowników na infolinii guzik obchodzi, że w rezultacie ich korporacja
zapłaci karę. Są procedury i co najwyżej taki telekonsultant przyjmie
zgłoszenie, wklepie to w odpowiedni formularz, a kolejna osoba,
przeczytawszy to odeśle znowu do kolejnego działu... i tak w
nieskończoność.
...
--
...
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.15 11:26 J.F.
- 07.08.15 12:03 J.F.
- 07.08.15 13:42 Jarosław Sokołowski
- 07.08.15 20:07 Krzysztof Halasa
- 08.08.15 00:16 J.F.
- 08.08.15 00:50 J.F.
- 08.08.15 00:51 ACMM-033
- 08.08.15 01:17 J.F.
- 08.08.15 07:17 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 07:19 Jarosław Sokołowski
- 08.08.15 12:10 ACMM-033
- 08.08.15 12:27 ACMM-033
- 08.08.15 12:40 ACMM-033
- 08.08.15 12:55 ACMM-033
- 08.08.15 16:03 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=