-
Data: 2014-10-15 23:00:45
Temat: Re: O konkurencji na rynku
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Pan J.F. napisał:
>>> No ale o tym mowie - jak sie jednak TP sprawa zagubi, to Netia nic
>>> nie zrobi aby o niej przypomniec.
>>
>> Co innego mówić, co innego mieć odniesienia do rzeczywistości -- to
>> był jednostkowy przypadek, wyjątkowy, nie jest to nagminna sytuacja.
>> Regułą jest sprawne usuwanie awarii -- by uniknąć takich kar.
>
> Rzeczywistosc jest tez taka, ze TP w miare sprawnie usuwa wlasne
> awarie.
To mnie cieszy bardzo.
> Owszem, moze maja drugi priorytet, moze w piatek po poludniu juz im
> sie nie bedzie chcialo i poczekas do poniedzialku.
Zgłosiłem o pierwszej w nocy z soboty na niedzielę -- w niedzielę rano
już byli, skończyli koło południa. Jeśli dla swoich klientów zrobią to
w poniedziałek, to też duży postęp w stosunku do tego, co było kiedyś.
> Ale nadal obawiam sie, ze jak z rzadka zapomna o takiej usterce na
> BSA, to im drugi operator nic nie przekaze. Bo i po co - czysta strata.
Dlatego pytam: ktoś zna przypadek ciągnącej się dłużej awarii BSA?
Bo ja nie znam.
> Owszem - to beda pojedyncze przypadki w skali kraju. Ale jak akurat na
> ciebie trafi i w interesie Netii bedzie abys dlugo byl bez telefonu ...
> to przeklniesz Netie :-)
Ja ją już przeklinam -- gdzie mogą dać dupy, tam dają. Ale jak coś działa,
to działa. A jak się zepsuje, to w trymiga jest naprawiane. Przez tepsę.
>>> Nawet jak im umowe wypowie, to i tak zarobia przez miesiac wiecej
>>> niz przez 100 lat.
>> Ale nie zarobią, bo takie okazje się nie zdarzają. A również
>> nie wypowiedzą umowy -- w opisanym przypadku też nie mieli prawa
>> wypowiedzieć.
>
> Oni nie wypowiedza, klient wypowie. Ale co sie naczeka, to jego :-)
Znowu zapytam: zna ktoś przypadek, by abonent BSA postawiony był
w sytuacji wyższej konieczności i musiał wypowiedzieć umowę? Bo ja
nie znam. Natomiast sam byłem w sytuacji, kirdy musiałem zrezygnować
z usług tepsy. Z powodów "metatechnicznych" -- to znaczy usterka
była, ale nie ona stała się bezpośrednią przyczyną rezygnacji, tylko
permanentna niemożność zarządcy druta.
>> Nie może być tak, że najpierw warunki techniczne są, a potem
>> w okresie obowiązywania umowy terminowej nagle zanikają. Wtedy
>> po prostu nikomu nie chciało się tego skarżyć do UKE.
>
> Ja tam z wroclawia i wiem ze mozna miec telefon, a potem dlugo
> nie miec, a do wymiany wszystkich starych kabli ...
No więc tym bardziej rad bym był relacji, jak to we Wrocławiu wygląda
usuwanie usterek w usłudze BSA/WLR.
>>>>> Chyba ze klient swiadomy, zadzwoni na infolinie TP, i da rade
>>>>> im wytlumaczyc ze powinno im zalezec na tej naprawie.
>>>> Zadzwoni do tepsy i o czym będzie rozmawiał? Chyba nie jestem
>>>> świadomym klientem, bo nie wiem.
>>> O tym ile to ich kosztuje
>> Pobiadolić sobie z panią z infolinii, która pewnie kosztuje firmę
>> półtora tysiąca na miesiąc? No, niby można.
>
> Pobiadolic sobie z pania, ze jak nie przelaczy wyzej, to firma straci
> wiecej niz ona w rok zarabia. I caly dzial premii nie dostanie.
To tak nie działa -- im chyba nigdy premii nie dają. A przełączać nie
musi, gdy byłem jeszcze abonentem tepsy (brrr!), to po prostu dzwoniłem
do biura prezesa tego bałaganu na Twardej. Skutkowało. Ale też nie zawsze.
> Bo Netia na pewno nie przypomni TP ze awaria nie usunieta i klient sie
> piekli. No moze i nie na pewno, ale glupia by byla, gdyby przypomniala :-)
Tepsa by głupia była, gdyby takiej awarii nie usuwała od razu. Może i jest
głupia, ale nie aż tak.
>> Tak jest w przypadku spraw wytaczanych przez windykatorów -- one
>> niemal zawsze kończą się przegrana powoda. Odwrotnie jest, gdy
>> pozew składa wierzyciel (np. MPK). Bo w jaki sposób gapowicz
>> z tramwaju może odeprzeć niezbite dowody? Prawie zawsze przegra.
>
> Ale jakie niezbite - jest notatka sporzadzona przez kontrolera, ze
> ktos o takich personaliach nie okazal biletu.
Z tego co wiem, to jest nie tylko notatka, ale również podpis tego
ktosia. A to zmienia rozkład sił (to znaczy znam przypadki przegrania
sprawy o zapłatę "opłaty specjalnej" przez warszawskie MZK, ale to nie
takie zwycajne sytuacje, tylko właśnie głupota osób rutynowo piszących
pozwy).
>> Tramwajarz wynajmuje detektywa do ustalenia ustala, że Majewski, co
>> tojechał czternastką bez biletu, jest właścicielem mieszkania, którego
>> adres podał w czasie kontroli?! Czego to te superekspresy nie zrobią,
>> by zwiększyć nakład!
>
> A moze podaja w ciemno adres zamieszkania ?
A potem licytuje akademik?
>>> Ale widzisz - takie MPK moze miec opinie klientow w d*.
>>> Klient nadal jest na tramwaj skazany. A Netia nie moze.
>> Może, może. Ten wątek własnie od tego się zaczął!
>
> Ale to nie bylo "Netia zabiera mieszkania za niezaplacony telefon".
Z tym to na forum Super Experssu. Było "Netia strzela sobie w stopę
i oddaje dobrych i solidnych klientów konkurencji".
>>> Kolezance kiedys dowod ukradli. Oczywiscie wkrotce sie okazalo ze
>>> nabyla kilkadziesiat zestawow telewizji satelitarnej na raty.
>>> Kruk ja ponad rok molestowal ... ale sa umowy, faktury ...
>> Kolejne wskazanie na to, że przekręciarze i przestępczość
>> zorganizowana.
> Albo i nie ...
Raczej tak.
>> Nie ma kilkudziesięciu operatorów telewizji satelitarnej, więc ci
>> co są,musieli się orientować, że ktoś na to samo nazwisko zawiera
>> w krótkim czasie wiele umów.
>
> Niby by mogli, ale moze nie ma takiego zwyczaju.
No to błąd -- ktoś im dmuchnął te zestawy, nie zapłacił, a teraz szukaj
wiatru w polu. Policaja "poszuka" dwa miesiące i postępowanie umorzy.
> Ewentualnie nie maja lacznosci on-line/nie wprowadzaja od razu
> umow do komputera, a zlodziej obskoczyl pare sklepow w jeden dzien.
Znowu fantazje. Znajomy miał firmę, co instaluje anteny i sprzedaje
pakiety platform telewizyjnych. Wszystkich. To działało tylko on-line.
A sporo lat już minęło.
> A potem to juz normalnie - ktos z windykacji wewnetrznej mowi ze
> przyjmuje do wiadomosci informacje i zalatwi dalej, drugi patrzy
> na wykaz niezaplaconych faktur i przygotowuje liste do Kruka :-)
Normalnie powinien do Wróbla (czy jak tam się ten kilent nazywał).
Ale przecież nie wyśle pod jeden adres dwudziestu "ostatecznych
wezwań do zapłaty", bo to jakoś tak głupio wygląda.
>> badania okoliczności zawarczia umowy -- sprawdzenia tożsamości osoby
>> i składania podpisu na dokumentach. Sfałszowanego, jak widać.
>
> Sledztwo bylo, pracownika zapewne przesluchano, a problem w tym
> ze nie widac. Pracownik nie grafolog.
Ani nie wykidajło z kasyna, choć powinien umieć porównać fizjonomię
klienta ze zdjęciem z dowodu. Przede wszystkim jednak powinien
dyskretnie zawiadomić policję, gdy system mu wyświetli ostrzeżenie,
że ten pan już dzisiaj zawarł trzy podobne umowy w sąsiednich salonach.
> A na dobra sprawe to trzeba by grafologa zatrudnic, bo moze to
> delikwent - najpierw zglosil kradziez dowodu, a potem poszedl
> po raty ..
Zaraz zaraz, to ten okradziny znajomy tak własnie zrobił (pogratulować
towarzystwa)? Czyli -- znowu fantazje.
>> Wtedy gładko od kc przechodimy do kk. A jak się skorzysta z usług
>> kruka czy innego pasera, to już tego niebezpieczeństwa nie ma.
>
> Alez jest ciagle to samo. Na dobra sprawe narazaja sie wtedy na
> zarzut oszukania Kruka, a sam mozesz ich oskarzyc o znieslawienie
> - bo w koncu powiedzieli, a nawet napisali krukowi ze dlugow nie
> splacasz ...
No więc właśnie organizacja i pojęcie honoru w tej grupie na tym polega,
że kruki nigdy, przenigdy nie wystąpią przeciwko swoim dobrodziejom.
Jarek
--
To taka głupia to ja już nie jestem
Może głupia, ale taka to już nie
i zaraz się domyślam, czego on chce.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.14 00:54 J.F.
- 17.10.14 13:00 Jarosław Sokołowski
- 17.10.14 14:06 J.F.
- 17.10.14 15:50 i...@p...pl
- 17.10.14 16:21 Jarosław Sokołowski
- 17.10.14 18:12 Smok Eustachy
- 17.10.14 18:27 Smok Eustachy
- 17.10.14 18:35 Olek
- 19.10.14 21:53 J.F.
- 19.10.14 21:55 J.F.
- 19.10.14 23:02 Smok Eustachy
- 20.10.14 00:22 J.F.
- 20.10.14 17:29 Olek
- 23.10.14 20:24 B.G
- 23.10.14 20:48 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=