eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynku › Re: O konkurencji na rynku
  • Data: 2014-10-23 20:48:43
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "B.G" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-10-20 00:22, J.F. pisze:
    > Dnia Sun, 19 Oct 2014 23:02:00 +0200, Smok Eustachy napisał(a):
    >>> To zamkną zgłoszenie, że nikogo nie było w lokalu i tyle będziesz
    >>> miał
    >>> naprawiony telefon.
    >
    >> to zarobia wk* klienta, ktory ich opusci przy byle okazji.
    >> I dostana znacznie mniej, a naprawiac beda musieli szybciej.

    >A czy ich winą jest to że pocałowali klamkę?? bo jakiś nieświadomy
    >zgłosił awarię w piątek, zamknął biuro - poszedł na weekend - tym
    >samym olewając nieświadomie możliwą wizytę montera?

    Klient ma w d* czyja to wina - w poniedzialek od 8:00 firma pracuje i
    jak serwis nie przyjdzie, to jest wk*.
    A jak jeszcze telefon w firmie niezbednie potrzebny, to stopien wk*
    rosnie.

    >Z ww powodów serwisy normalnych firmy telekom/tv nie pracują w
    >weekend.
    >Żaden normalny klient nie spodziewa się faceta od napraw w niedziele
    >a nawet w sobotę.

    A ja prywatnie jestem wk* jak internet wysiadzie w piatek po poludniu
    :-P

    Ale w czym problem - mozna zapytac kiedy firma pracuje, mozna
    zadzwonic i spytac, tylko trzeba chciec.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: