-
Data: 2014-10-15 19:42:00
Temat: Re: O konkurencji na rynku
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał
Pan J.F. napisał:
>>[...]
>>> To było na samym początku istnienia BSA. Wytłumaczyć to umiem
>>> tylko
>>> w ten sposób, że faktycznie księgowy się pomylił i karę zamiast
>>> tepsie, naliczył klientowi. Ale to daje wyobrażenie o sumach
>>> i o ryzyku niepodjęcia naprawy. Teraz już się pilnuja -- u mnie na
>>> przykład ciągnęli druta w niedziele rano, by się wyrobić w
>>> terminie.
>> No ale o tym mowie - jak sie jednak TP sprawa zagubi, to Netia nic
>> nie zrobi aby o niej przypomniec.
>Co innego mówić, co innego mieć odniesienia do rzeczywistości -- to
>był
>jednostkowy przypadek, wyjątkowy, nie jest to nagminna sytuacja.
>Regułą
>jest sprawne usuwanie awarii -- by uniknąć takich kar.
Rzeczywistosc jest tez taka, ze TP w miare sprawnie usuwa wlasne
awarie.
Owszem, moze maja drugi priorytet, moze w piatek po poludniu juz im
sie nie bedzie chcialo i poczekas do poniedzialku.
Ale nadal obawiam sie, ze jak z rzadka zapomna o takiej usterce na
BSA, to im drugi operator nic nie przekaze. Bo i po co - czysta
strata.
Owszem - to beda pojedyncze przypadki w skali kraju.
Ale jak akurat na ciebie trafi i w interesie Netii bedzie abys dlugo
byl bez telefonu ... to przeklniesz Netie :-)
>> Nawet jak im umowe wypowie, to i tak zarobia przez miesiac wiecej
>> niz
>> przez 100 lat.
>Ale nie zarobią, bo takie okazje się nie zdarzają. A również nie
>wypowiedzą
>umowy -- w opisanym przypadku też nie mieli prawa wypowiedzieć.
Oni nie wypowiedza, klient wypowie. Ale co sie naczeka, to jego :-)
>Nie może
>być tak, że najpierw warunki techniczne są, a potem w okresie
>obowiązywania
>umowy terminowej nagle zanikają. Wtedy po prostu nikomu nie chciało
>się tego
>skarżyć do UKE.
Ja tam z wroclawia i wiem ze mozna miec telefon, a potem dlugo nie
miec, a do wymiany wszystkich starych kabli ...
>>>> Chyba ze klient swiadomy, zadzwoni na infolinie TP, i da rade im
>>>> wytlumaczyc ze powinno im zalezec na tej naprawie.
>>> Zadzwoni do tepsy i o czym będzie rozmawiał? Chyba nie jestem
>>> świadomym
>>> klientem, bo nie wiem.
>> O tym ile to ich kosztuje
>Pobiadolić sobie z panią z infolinii, która pewnie kosztuje firmę
>półtora
>tysiąca na miesiąc? No, niby można.
Pobiadolic sobie z pania, ze jak nie przelaczy wyzej, to firma straci
wiecej niz ona w rok zarabia.
I caly dzial premii nie dostanie.
Bo Netia na pewno nie przypomni TP ze awaria nie usunieta i klient sie
piekli.
No moze i nie na pewno, ale glupia by byla, gdyby przypomniala :-)
>> Zdecydowanie tak jest, że mam znajomych solidnie płacących. To
>> właśnie
>> jest istotne ze statystycznego punktu widzenia -- coś dużo jest
>> prób
>> naciągnięcia ich przez krukowatych. Uczciwych ludzi w ogóle jest
>> większość, takimi sprawami jak te, które znam, można wytłumaczyć
>> wysokość obrotów firm windykacyjnych.
>
> Ale nieuczciwych czy niewyplacalnych tez jest sporo. W skali firmy
> co
> ma miliony klientow, to moga byc setki tysiecy.
>Znaczy dziesięć procent?! Nie sądzę.
Znaczy 1%. No moze 2% i 10 mln robi sie 200 tys ..
>Tak jest w przypadku spraw wytaczanych przez windykatorów -- one
>niemal zawsze kończą się przegrana powoda. Odwrotnie jest, gdy
>pozew składa wierzyciel (np. MPK). Bo w jaki sposób gapowicz
>z tramwaju może odeprzeć niezbite dowody? Prawie zawsze przegra.
Ale jakie niezbite - jest notatka sporzadzona przez kontrolera, ze
ktos o takich personaliach nie okazal biletu.
>>>> Wyczytane niedawno - ktorem MPK naslalo na gapowiczow komornika
>>>> i wskazalo majatek do zajecia - mieszkanie. Dluznicy blyskacznie
>>>> dlugi splacili.
>>> Fantazja dziennikarska musiała nieco podbarwić opis
>>> rzeczywistości.
>
>> Nie moge odszukac, ale ponoc wierzyciel moze wskazac majatek do
>> egzekucji, a komornik nie moze odmowic ...
>Tramwajarz wynajmuje detektywa do ustalenia ustala, że Majewski, co
>to
>jechał czternastką bez biletu, jest właścicielem mieszkania, którego
>adres podał w czasie kontroli?! Czego to te superekspresy nie zrobią,
>by zwiększyć nakład!
A moze podaja w ciemno adres zamieszkania ?
>> Ale widzisz - takie MPK moze miec opinie klientow w d*.
>> Klient nadal jest na tramwaj skazany. A Netia nie moze.
>Może, może. Ten wątek własnie od tego się zaczął!
Ale to nie bylo "Netia zabiera mieszkania za niezaplacony telefon".
>> Kolezance kiedys dowod ukradli. Oczywiscie wkrotce sie okazalo ze
>> nabyla kilkadziesiat zestawow telewizji satelitarnej na raty.
>> Kruk ja ponad rok molestowal ... ale sa umowy, faktury ...
>Kolejne wskazanie na to, że przekręciarze i przestępczość
>zorganizowana.
Albo i nie ...
>Nie ma kilkudziesięciu operatorów telewizji satelitarnej, więc ci co
>są,
>musieli się orientować, że ktoś na to samo nazwisko zawiera w krótkim
>czasie wiele umów. Sami by w sądzie się nie wybronili, bo by doszło
>do
Niby by mogli, ale moze nie ma takiego zwyczaju.
Ewentualnie nie maja lacznosci on-line/nie wprowadzaja od razu umow do
komputera,
a zlodziej obskoczyl pare sklepow w jeden dzien.
A potem to juz normalnie - ktos z windykacji wewnetrznej mowi ze
przyjmuje do wiadomosci informacje i zalatwi dalej, drugi patrzy na
wykaz niezaplaconych faktur i przygotowuje liste do Kruka :-)
>badania okoliczności zawarczia umowy -- sprawdzenia tożsamości osoby
>i składania podpisu na dokumentach. Sfałszowanego, jak widać.
Sledztwo bylo, pracownika zapewne przesluchano, a problem w tym ze nie
widac. Pracownik nie grafolog.
A na dobra sprawe to trzeba by grafologa zatrudnic, bo moze to
delikwent - najpierw zglosil kradziez dowodu, a potem poszedl po raty
..
>Wtedy
>gładko od kc przechodimy do kk. A jak się skorzysta z usług kruka czy
>innego pasera, to już tego niebezpieczeństwa nie ma.
Alez jest ciagle to samo.
Na dobra sprawe narazaja sie wtedy na zarzut oszukania Kruka,
a sam mozesz ich oskarzyc o znieslawienie - bo w koncu powiedzieli, a
nawet napisali krukowi ze dlugow nie splacasz ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.10.14 23:00 Jarosław Sokołowski
- 17.10.14 00:54 J.F.
- 17.10.14 13:00 Jarosław Sokołowski
- 17.10.14 14:06 J.F.
- 17.10.14 15:50 i...@p...pl
- 17.10.14 16:21 Jarosław Sokołowski
- 17.10.14 18:12 Smok Eustachy
- 17.10.14 18:27 Smok Eustachy
- 17.10.14 18:35 Olek
- 19.10.14 21:53 J.F.
- 19.10.14 21:55 J.F.
- 19.10.14 23:02 Smok Eustachy
- 20.10.14 00:22 J.F.
- 20.10.14 17:29 Olek
- 23.10.14 20:24 B.G
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=