eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynkuRe: O konkurencji na rynku
  • Data: 2014-10-20 17:29:03
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Olek <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19.10.2014 21:53, J.F. wrote:
    >> A jak awaria jest problematyczna w wykryciu, to monter woli klientowi
    >> zostawić swój nr komórkowy, byle w systemie tepsy nie pojawiały się nowe
    >> zgłoszenia, z których jest rozliczany.
    >
    > No nie wiem, mialem ostatnio dwie problematyczne i naprawiali ...
    > normalnie. Rzeklbym - zgodnie z zasadami sztuki. Widac jest ich
    > wystarczajaco, i staraja sie, i maja partnera na centrali ..

    Potwierdzam, starają się. Nie mają wyboru.
    Chodziło mi o sytuację gdy usterki, mimo wysiłków montera, nie udaje się
    zdiagnozować ani usunąć. Np. przesłuchy, czasem są, ale podczas wizyty
    montera złośliwie nie chcą występować :]
    --
    Olek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: