  • Data: 2014-10-17 16:21:06
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale klient byl w BSA ? Bo skad ta kara umowna ?

    Pisałem o swoim przypadku -- ponad pół roku próśb i gróźb nic nie dało,
    dopiero dzięki złodiejowi doczekałem się nowego kabla, który zakończył
    permanentny stan awarii. To nie było BSA. Oraz o przypadku znajomego
    -- też długo nie usuawli, ale to był początek BSA. Odnieram to jako
    "wypadek przy pracy", to się już nie zdarza. Że się nie zdarza również
    u klientów Orange, to też może być, nie mogę temu zaprzeczyć, bo nie wiem.

    > Jak jednak TP zgloszenie zgubi, i nikt jej nie przypomni - to na
    > pewno sie nie przyspieszy :-)

    Ale nie gubi. Skoro naprawia *nawet* dla swoich klientów, to znaczy,
    że ma moce przerobowe, a nie wykluczam, że nawet chęć szczerą.

    > No to piewszy raz przekaza. Potem moze nawet zadzwonia do Ciebie,
    > spytaja czy juz naprawione, ale jesli nie ... poganiac i przypominac
    > nie beda, nie oplaca sie :-)

    Chętnie przeczytam opis takiej sytuacji. Ale żeby prawdziwy był, z życia,
    nie wydumany.

    > Dla nich te umowy nie sa sfalszowane :-)

    Dla nich są sfałszowane. Nawet bardziej niż dal innych -- oni mają
    pewność. Dlatego sprzedają paserowi, nie odważą się na konfrontację
    przed sądem.

    > Musze sie spytac, ale ta znajoma zdaje sie dostala. Wyjasniala,
    > podawala nr spraw, a i tak potem Kruk ja molestowal :-)

    Wyjaśniła, a oni jednak ją sprzedali -- wszystko się potwierdza.

    > Dochodzi dochodzi, bo chyba nawet oni powiadomii policje o wyludzeniu
    > na swoja szkode.

    Jeśli powiadomili o wyłudzeniu na swoją szkodę (kk), to do momentu
    ustalenia sprawcy przestępstwa nie mogą wystąpić z roszczeniem
    cywilnym (kc, postępowanie adhezyjne) ani skutecznie cedować długu
    (ten w ogóle nie istnieje w takiej sytuacji).

    > Do tego nie doszlo, bo ona zaraz kradziez dokumentow zglosila, wiec
    > pozniejsze sprawy automatycznie nabieraly innego kierunku.
    > Grafolog moze nawet byl, ale to raczej w celu ustalenia czy to jedna
    > osoba czy grupa.

    Jeśli na tym etapie Kruk dalej próbuje działać, to już bez problemu,
    zupełnie wprost można mu postawić zarzut paserstwa.

    > Przeciw operatorowi. Operator powiadomil innych ludzi, tzn firme
    > Kruk, ze Ty mu nie splacasz naleznosci.
    > A Ty jestes czlowiek honorowy, zadnych dlugow nie masz, wiec sie
    > czujesz obrazony.
    > A jeszcze Kruk cos pisze ze zglosi do BIK ...

    Łatwiej zgłosić do GIODO. W związku z nielegalnym wyciekiem danych
    osobowych do osób trzecich, w sytuacji nie przewidzianej przez prawo.
    To działa. I od razu jest kara finansowa, a nie jakieś przeprosiny
    albo satysfakcja na ubitej ziemi z prezesem telekomu.

    --
    Jarek