eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynkuRe: O konkurencji na rynku
  • Data: 2014-10-15 14:10:23
    Temat: Re: O konkurencji na rynku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-15 02:53, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 14 Oct 2014 13:56:06 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    >> Pan J.F. napisał:
    >>> Jesli jednak nie usunie, to taka Netia palcem nie kiwnie, zeby
    >>> naprawe przyspieszyc. A klient bedzie kwitl miesiac bez telefonu.
    >>
    >> A jakiś konkretny przykład takiej niefrasobliwości ze strony TP?
    >>
    >> Ja znam jeden -- znajomemu przestał działać internet (synchronizacja
    >> była może przez kilkanaście sekund, raz na kwadrans). Dzwonił do
    >> Netii, reklamował, mówili że robią wszystko co w ich mocy, ale nie
    >> poprawiało się. I tak przez dwa miesiące lub dłużej. Nie naprawili
    >> wcale, na koniec dostał wypowiedzenie umowy "z braku możliwości
    >> technicznych". A po kilku dniach fakturę z pozycją bodaj "kara umowna"
    >> na... około 60 tysięcy złotych. Omal nie zszedł na zawał. Wystarczył
    >> jeden telefon, by to odkręcić -- mówili, że pomyłka, żeby nie płacić,
    >> najlepiej od razu wyrzucić itd.
    >>
    >> To było na samym początku istnienia BSA. Wytłumaczyć to umiem tylko
    >> w ten sposób, że faktycznie księgowy się pomylił i karę zamiast tepsie,
    >> naliczył klientowi. Ale to daje wyobrażenie o sumach i o ryzyku niepodjęcia
    >> naprawy. Teraz już się pilnuja -- u mnie na przykład ciągnęli druta
    >> w niedziele rano, by się wyrobić w terminie.
    >
    > No ale o tym mowie - jak sie jednak TP sprawa zagubi, to Netia nic nie
    > zrobi aby o niej przypomniec. Nawet jak im klient bedzie co godzine
    > dzwonil i awanture robil ze jeszcze nie naprawili.
    > Nawet jak im umowe wypowie, to i tak zarobia przez miesiac wiecej niz
    > przez 100 lat.
    >
    >>> Chyba ze klient swiadomy, zadzwoni na infolinie TP, i da rade im
    >>> wytlumaczyc ze powinno im zalezec na tej naprawie.
    >>
    >> Zadzwoni do tepsy i o czym będzie rozmawiał? Chyba nie jestem świadomym
    >> klientem, bo nie wiem.
    >
    > O tym ile to ich kosztuje

    I wiesz co usłyszy? Czy jest pan naszym klientem? Nie? No to proszę
    kontaktować się ze swoim operatorem. Dziękuję, dobranoc.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: