eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co chodzi z regulacją dawki paliwa w silniku Diesla?Re: O co chodzi z regulacją dawki paliwa w silniku Diesla?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O co chodzi z regulacją dawki paliwa w silniku Diesla?
    Date: Tue, 14 Dec 2010 20:46:06 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 37
    Message-ID: <ie8hll$rhd$1@news.mm.pl>
    References: <ie7sf6$ht1$1@inews.gazeta.pl> <ie807i$6s8$1@news.mm.pl>
    <ie82q3$ar9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1292356085 28205 81.190.86.247 (14 Dec 2010 19:48:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Dec 2010 19:48:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ie82q3$ar9$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334810
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-14 16:34, Maksymilian Dutka pisze:

    >> No i sie zwiekszaja, jak za duzo na nastawniku ustawisz.
    >> Ustawiasz to jako wartosc wyjsciowa dla biegu jalowego.
    >> Jak zle ustawisz nastawnik to komputer sie troche gubi.
    >> I tak, jak ustawisz za malo, to bedzie mulil, jak za duzo to bedzie
    >> szarpal i slabo schodzil z obrotow, a jak tylko troche za duzo, to
    >> bedzie mial lepszego kopa i zostawial czarna chmure z tylu.
    >>
    >
    > Logiczne, tylko skoro ma pomiar to dlaczego sobie tego nie kompensuje?
    >

    Kompensuje, ale w minimalnych granicach.
    A minimalna dawke musisz ustawic, zeby go w ogole odpalic, a jak
    ustawisz za duzo to komputer bardziej cofnac nie bedzie mogl, z uwagi na
    koniec zakresu (polozenie wyjsciowe).

    >> Dokladnie tak.
    >
    > No to dobrze bo będę musiał podłączać interfejsu diagnostycznego,
    > wystarczy oscyloskop :)

    Lepiej podlacz zwyklego VAG COMa i ustawisz to w mig.

    > Można gdzieś znaleźć tabele określające czas otwarcia przy danych obrotach?

    Watpie, jedyna metoda dajaca 100% stysfakcji to podlaczyc komputer,
    ustawic wstepnie nastawnik, uruchomic silnik, sprawdzic ile mg wtryskuje
    i korygowac ustawienie nastawnika, az do uzyskania poprawnej wartosci.
    Od biedy mozesz na "sluch" ustawic, ale jak tego nie robiles to bedzie
    Ci ciezko utrafic odpowiedni moment.
    Jak dokladnie odczytac dawke w VAG COMie to powinienes bez problemu
    znalezc w necie.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: