eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co chodzi z regulacją dawki paliwa w silniku Diesla?Re: O co chodzi z regulacją dawki paliwa w silniku Diesla?
  • Data: 2010-12-14 20:49:11
    Temat: Re: O co chodzi z regulacją dawki paliwa w silniku Diesla?
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-12-14 19:14, to pisze:
    > begin Maksymilian Dutka
    >
    >> Dokładniej: załóżmy że dawka paliwa jest zbyt duża, to według mnie
    >> silnik powinien wtedy zwiększać obroty aż do osiągnięcia mocy przy
    >> której stosunek paliwa do powietrza będzie "odpowiedni". Co pominąłem?
    >
    > Silnik wysokoprężny może pracować w bardzo szerokim zakresie proporcji
    > mieszanki inaczej, niż benzyna.

    No tak, ale to wplywa bezposrednio na predkosc obrotowa silnika.

    >
    >> Na podstawie jakich danych ECU realizuje pomiar dawki paliwa? (poprzez
    >> pomiar czasu otwarcia iglicy we wtryskiwaczu?)
    >
    > Nie wiem jak akurat w SDI, ale zazwyczaj na podstawie czujnika położenia
    > pedału przyspieszenia, a także MAP lub MAF sensora. No i oczywiście
    > zapisanych w ECU map wtrysku.
    >

    I na tej podstawie dokonuje POMIARU?
    To co napisales jest mu potrzebne do wyliczenia ile tego paliwa powinno
    byc wtrysniete, a nie ile jest faktycznie wtryskiwane.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: