eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co chodzi z regulacją dawki paliwa w silniku Diesla?Re: O co chodzi z regulacją dawki paliwa w silniku Diesla?
  • Data: 2010-12-14 15:48:28
    Temat: Re: O co chodzi z regulacją dawki paliwa w silniku Diesla?
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-12-14 14:46, Maksymilian Dutka pisze:
    > Witam grupowiczów, dręczy mnie takie pytanie:
    > O co chodzi z regulacją wielkości dawki paliwa w silniku Diesla (SDI)?
    > (ta ustawiana np. na nastawniku pompy wtryskowej).
    >
    > Dokładniej: załóżmy że dawka paliwa jest zbyt duża, to według mnie
    > silnik powinien wtedy zwiększać obroty aż do osiągnięcia mocy przy
    > której stosunek paliwa do powietrza będzie "odpowiedni".
    > Co pominąłem?
    >

    No i sie zwiekszaja, jak za duzo na nastawniku ustawisz.
    Ustawiasz to jako wartosc wyjsciowa dla biegu jalowego.
    Jak zle ustawisz nastawnik to komputer sie troche gubi.
    I tak, jak ustawisz za malo, to bedzie mulil, jak za duzo to bedzie
    szarpal i slabo schodzil z obrotow, a jak tylko troche za duzo, to
    bedzie mial lepszego kopa i zostawial czarna chmure z tylu.

    > Na podstawie jakich danych ECU realizuje pomiar dawki paliwa?
    > (poprzez pomiar czasu otwarcia iglicy we wtryskiwaczu?)
    >

    Dokladnie tak.



    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: