  • Data: 2009-10-13 07:56:35
    Temat: Re: O Rany !! - panoramy !!
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Okt., 08:52, "Piotr Biernawski" <p...@b...com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:9ab88041-1f87-4ba1-aee0-67b7d6e8c2fd@
    o10g2000yqa.googlegroups.com...

    > super, ale imho te sferyczne predzej czy pozniej sie znudza, bo na dluzsza
    > mete wcale nie takie wygodne do ogladania, ani tego wydrukowac.

    przez 150 lat istnienia fotografia sie nie znudzila.
    nie znudzila w tym sensie ze jako zjawisko jest ciagle swieze.wynika
    to z faktu byc moze , ze cu ruchome to przemija , a czlowiek chcialby
    po tym co przeminelo zatrzymac jakis slad , jakies wspomnienie.

    i na grzyba

    > komu wnetrze samochodu ?

    otwiera sie niesamowity rynek komercyjny.

    zanim kupisz samochod mozesz na internecie kupujac d mozesz zajrzec do
    jego wnetrza zanim pojedziesz do zakladu , dokonac pewnej selekcji.

    kazde wnetrze hotelowe mozna pokazac , wybirerasz taki hotel , ktory
    ci pasuje

    ja potraktowalem zdjecie samochodu jako wprawke techniczna.
    wlasciwie szkoda ze nie mam panoramy wnetrza mojego pierwszego fiata
    125 p albo i lady .

    wnetrze AN2 - ktore chce teraz zrobic jest frapujace - te maszyny
    odchodza do historii , tego nie bedzie, pozostanie na mojej panoramie.

    a w gruncie rzeczy chodzi o to zeby jakos wypelnic czas , a
    wypelnienie czasu jest potrzebne zeby nie zbzikowac -
    bo jesli zbzikujesz to zyjesz mniej swiadomie , czyli jakbys nie zyl -
    a chodzi o to zeby zyc.
    czyli panoramy jakby przedluzaja zycie.

    ah, przepraszam, spora grupa masohistow bedzie
    > miala przy czym kapucyna marszczyc :P

    mnie nie obchodzi co robisz