  • Data: 2009-10-13 11:48:17
    Temat: Re: O Rany !! - panoramy !!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:
> [...]
    o10g2000yqa.googlegroups.com...

    > przez 150 lat istnienia fotografia sie nie znudzila.
    > nie znudzila w tym sensie ze jako zjawisko jest ciagle swieze.wynika
    > to z faktu byc moze , ze cu ruchome to przemija , a czlowiek chcialby
    > po tym co przeminelo zatrzymac jakis slad , jakies wspomnienie.

    no i wciaz najbardzie ceni sie zwykla dobra fotografie oparta na dobrym
    warsztacie a nie efekciarskie gadzety.

> [...]
    >
    > zanim kupisz samochod mozesz na internecie kupujac d mozesz zajrzec do
    > jego wnetrza zanim pojedziesz do zakladu , dokonac pewnej selekcji.
    >
    > kazde wnetrze hotelowe mozna pokazac , wybirerasz taki hotel , ktory
    > ci pasuje
    >
    > ja potraktowalem zdjecie samochodu jako wprawke techniczna.
    > wlasciwie szkoda ze nie mam panoramy wnetrza mojego pierwszego fiata
    > 125 p albo i lady .
    >
    > wnetrze AN2 - ktore chce teraz zrobic jest frapujace - te maszyny
    > odchodza do historii , tego nie bedzie, pozostanie na mojej panoramie.

    no to staruj i rób forse a nie podniecaj sie niezdrowo jak licealistka co
    zobaczyla ptaszka ;-)

    rózne techniki panoram i podobne istneija od dawna i raczej sa wciaz
    ciekawostka.

    > a w gruncie rzeczy chodzi o to zeby jakos wypelnic czas , a
    > wypelnienie czasu jest potrzebne zeby nie zbzikowac -
    > bo jesli zbzikujesz to zyjesz mniej swiadomie , czyli jakbys nie zyl -
    > a chodzi o to zeby zyc.
    > czyli panoramy jakby przedluzaja zycie.

    jezu maryjo ale brednie. W marketingu pracujesz?

    jak robisz gów... :) nic niewarte zdjecia to fakt, ze musisz szukac
    dodatkowych metod które spowoduja, ze ktos zechce na nie spojzec, stad
    pewnie jaranie sie HDRami a teraz panoramami sferycznymi.

    Dobre zdjecia sie bronia same bez efektów z komputera.