  • Data: 2009-10-13 10:38:34
    Temat: Re: O Rany !! - panoramy !!
    Od: "Piotr Biernawski" <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hb1hm2$l1g$2@news.wp.pl...

    > I od razu zamyka.
    > Sferyczne panoramy są znane od co najmniej kilku lat, każdy gada ''hoho''
    > i na tym się kończy. Ani jednego zamówienia.

    hyhy moze nie do konca bo od czasu do czasu slyszy sie o 'wielkiej' akcji
    promocyjnej jakiegos samorzadu, rejonu etc za pomoca ww. wtedy tez jest
    wielkie hoho (ze drogo), potem drugie hoho (ze fajne) a potem zieeeew i po
    tygodniu licznik odwiedzin kreci sie z szokujaca predkoscia 2 wizyty na
    dzien ;)

    pewno ze nie, do tego stopnia sie nie znudzila ze gro ludziom ja wykonujacym
    (i nawet nie mowie o tych co robia to zawodowo) wystarcza plaskie obrazy a
    nie jakies sferyczne cuda do ogladania w jakis javach czy innych cudach.

    pozdr
    p.