  • Data: 2012-01-24 08:53:26
    Temat: Re: O Ipodzie i nie tylko
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 07:40, Dominik & Co
    <D...@c...invalid> wrote:
    > W dniu 21-01-2012 14:13, Disappointed E52 owner rzecze:

    > Zdecydowanie to drugie. Jest trynd, moda, czy jak to nazwać- to żaden
    > producent się nie wychyli.
    >
    > Choć z drugiej strony nadzieja jest- niedawno producenci "odkryli",
    > że oprócz trzynastolatków telefonów komórkowych używają także
    > ludzie starsi, których potrzeby są "nieco" inne i można zrobić
    > dla nich telefon,  nieźle na tym zarabiając (Emporia i późniejsze).
    > Może niedługo "odkryją" też innych użytkowników :-)

    Oczywiście, że to trynd.
    Czyli szaleństwo w wyniku umiejętnie prowadzonego przez koncerny
    marketingu tylko po to, żeby miliony klientów ich wymyślony towar
    kupowali i wciąż wymieniali na nowy. A oni (tzn. konsumenci) w
    zaślepieniu dają się ponieść reklamowo-sloganowemu hasłu "internet w
    każdym miejscu", tylko nie zastanawiają się, że choć częstotliwość
    zaglądania do internetu spod dotykowej cegłówki zaraz po zakupie w tym
    szaleństwie fascynacji może i olbrzymia, TO PO TRZECH MIESIĄCACH SPADA
    DO TEJ SAMEJ JAK U TYCH, CO MAJĄ TELEFONY 2,2" - 2,6". Czytelność
    dużego, dotykowego ekranu jest trochę większa, ale i tak mu daleko do
    komfortu laptopa czy monitora domowego.
    Więc i Ci z klawiszowcem z mniejszym ekranem (mający komfort smukłego
    telefonu), i Ci z większym 4"-ekranem dotykowym, w ostatecznym
    rozrachunku korzystają z internetu czy przelewów "w każdym miejscu"
    robią to raczej tylko na chwilę, w sytuacjach awaryjnych, albo tam,
    gdzie się nudzą czyli w kolejce do lekarza czy w tramwaju :-) (to samo
    robią zresztą inni nakładając słuchawki...),

    Jednym słowem sami siebie oszukują, że prawda jest inna - duży
    dotykowy ekran jest po prostu gadżetem stworzonym przez międzynarodowe
    koncerny jako niezbędnik do podtrzymania dobrego poczucia ego. Ja tym
    koncernom w tym tryndzie nie pomogę, bo kupuję telefon wyłącznie pod
    własne potrzeby, a one dyktują mi małe wymiary (i nie wymagają
    dotykowego ekranu).

    ps: @SkrypĂŤk, nie mam Nokii a SE Hazel, czekam na podobny ale z SO.
    To tak na marginesie, a dodatkowo, usuń ze swego Nicka bukwy rosyjskie
    czy litery turecke, bo jesteś nieczytelny.