  • Data: 2012-01-24 20:06:57
    Temat: Re: O Ipodzie i nie tylko
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    news:4f1c6a83$0$31103$c3e8da3$40cb80c2@news.astraweb
    .com...
> [...]
    .com...

> [...]
    > numery telefonów zapisuje się w kontaktach i wcale nie trzeba
    > cyferblatu.
    > A do rozmowy z IVR na twoim ulubonym audiotele tak samo nadaje się
    > ekranowa klawiatura numeryczna jak i fizyczna. Nie wiem co za problem
    > sobie uroiłeś.
    >
    > Jak koniecznie chcesz mieć klasyczną słuchawkę z cyferblatem i
    > najlepszą nawigację, to kup zwykły klasyczny telefon lub myphone oraz
    > zwykłą nawigację. Wyjdzie taniej i dla ciebie lepiej. Dosłowne
    > połączenie takich dwóch urządzeń w jedno w przyrodzie nie występuje i

    Dziecko, co Ty powiesz. Na QWERTY jeszcze jestem w stanie przystać w
    telefonie, ale absolutnie nie w parze z dotykowym ekranem, a to niestety
    dość częste i tak trzeba gdzieś klikać w to gówno, bo nie ma normalnych
    klawiszy.
    Kup sobie jeszcze monitor dotykowy i najlepiej klawiaturę taką również.
    To Ty grasz na tym filmiku?
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=iWDcOMZ7eHo
    bo nie wiem jak to może być wygodne (nie mówiąc o precyzji), zamiast
    kontrolera klikać w kawałek szkła, ale są różne zboczenia, dla mnie to
    przykre na to patrzeć.
    I Twoja rada co ma wnosić? Po co mi jakiś gówniany telefon i osobna
    nawigacja, a gdzie reszta funkcji które wymieniłem?