  • Data: 2012-01-24 11:08:15
    Temat: Re: O Ipodzie i nie tylko
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 10:58, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > powszechnieje, tanieje i markowi producenci moga zarobic jedynie na
    > drogich, dobrych modelach. A "telefony za zlotowke" to beda produkowac
    > jacys podrzedni producenci.
    No nie, nie za złotówkę, i nie jacyś podrzędni producenci.
    Dotykowca rzeczywiście będą powszedniały, ale nawet teraz mimo
    obecnego boomu istnieje wciąż będąca w mniejszości nisza konsumentów
    klawiszolubnych. Koncerny mogłyby kontynuować "wszystkomające"
    telefony 2,4"-2,6" z numeryczną klawiaturą (jak obecnie Hazel), albo
    mix klawiatury numerycznej z tej wielkości ekranem ekranem dotykowym
    ale na SO, zamiast na Javę. Dobrym przykładem jest istniejąca linia
    nokiowych "touch and type", w tym będąca w stadium projektu Nokia N87
    (nie komentuję wyglądu :-))
    Nie jestem odosobniony. W gsmarena przy tym telefonie wielu
    respondentów to potwierdza, np. "I have been waiting quietly and
    patiently for this or any similar high end NON-touch!"