-
Data: 2010-05-17 11:13:55
Temat: Re: Nysa 522 - przewóz 11 osób
Od: PB <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 17 May 2010 11:08:31 +0200, na pl.misc.samochody, paranoix
napisał(a):
> Nazywanie procesu zmniejszania prędkości hamowaniem to nadużycie w
> przypadku tego wehikułu :) Porównywalne efekty dawałoby chyba wyrzucenie
> czaszy spadochronowej z tyłu, jak myśliwce lądujące na lotniskowcach :)
Jezdzilem czterobiegową Nysą z końcówki produkcji kilka lat. Była
wzmacniana na zamówienie - miała nie do końca legal zwiększoną
fabrycznie ładowność. Spokojnie tonę się wrzucało na pakę. Z takim
ładunkiem każde hamowanie należało zaplanować z dwukilometrowym, lub
czterominutowym wyprzedzeniem.
> Poza tym bieg ostatni, IV wrzuca się przy 40 km/h i dalej jedzie jak
> automat :D Zresztą sam proces zmiany biegów przypomina bardziej
> mieszanie chochlą w garnku zupy niż wybieranie biegu :D No i ten
> metaliczny zgrzyt podobny do wyczepiania krzesełka na wyciągu
> narciarskim... ech :))
Startując spod świateł potrafiłem zmieniać biegi w Nysie bez
zdejmowania nogi z gazu. Cinguecenta były bez szans;-) Szła jak burza.
Rekord prędkości to ok 130 km/h, posżłaby więcej, ale już lakier przy
reflektorach schodził i cała wpadała w dziwne drgania, podobne do tych
przy zbliżaniu się do bariery dźwięku;-)
Dobre to było auto, solidne i pracowite. Chciałbym dzisiaj mieć taką z
nowoczesnym silnikiem, klimatyzacją, porządnymi hamulcami, ale tą
starą, fajną budą...
--
Pozdrawiam
Piotr Biegała Warszawa
Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.10 11:14 PB
- 17.05.10 11:15 PB
- 17.05.10 14:07 Grejon
- 17.05.10 14:11 Plumpi
- 17.05.10 15:47 Jacek
- 17.05.10 17:30 LEPEK
- 17.05.10 17:33 LEPEK
- 18.05.10 07:52 Jan Kowalski
- 18.05.10 07:53 Jan Kowalski
- 18.05.10 09:23 LEPEK
- 19.05.10 13:03 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=