  • Data: 2012-12-31 01:22:31
    Temat: Re: Nurkujacy przod
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 11:38:49 +0100, Maciek napisał(a):

    > Zauwazylem ostatnio, ze przy szybszym pokonywaniu lukow nastepuje moment,
    > kiedy nagle "przysiada" mi troche przod samochodu, a raczej zewnetrzne
    > przednie kolo. Podejrzewalbym amortyzatory, ale maja 2 lata i 25 tysiecy,
    > zreszta na trzepaczce kilka mies. temu mialy dobry wynik.
    >
    > Cos to moze byc?
    >
    > Pacjentem jest Ford Mondeo dwojka.

    Sorry że wykopuję starocia, ale wymyśliłem co by to mogło być - pęknięty
    odbój.

    W drogowych zawieszeniach, tłumienie dobicia jest minimalne, za to
    zawieszenie w pozycji zerowej prawie już leży na odboju.
    Jak obój się rozpadnie, to wtedy przód nurkuje jak głupi - założyłem kiedyś
    seryjny zawias bez odbojów i tak to właśnie wyglądało.

    Na trzepaczce wynik będzie ok, bo trzepaczka ma bardzo małą amplitudę i
    odboju nie rusza, ale na drodze już będzie strasznie dobijało przodem -
    powinno być to też czuć na śpiących policjantach itd.