  • Data: 2013-10-13 14:34:49
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-10-13 01:26, Użytkownik A.L. napisał:

    > Tak na marginesie, zlozonosc operacji zmiany wlasciciela telefonu loco
    > Warszawa zaczyna przypominac biurokratyczna komplikacja kupowanie domu
    > w Ameryce.
    >
    > Dlaczego nei moze byc tak ze dwoch dzentelmenow przychodzi do okienka,
    > jeden podpisuje z sie zrzeka, drugi podpisuje ze przejmuje?...

    Ja mam za sobą przejęcie stacjonarki w Netii w 2003 (od poprzedniego
    właściciela mieszkania). Umówiliśmy się ze sobą oraz z repem w rzeczonym
    mieszkaniu. Papierologia zajęła mniej niż 10 minut. Poprzedni właściciel
    tak zasadniczo to chciał zabrać numer ze sobą, ale ponieważ wyprowadził
    się na straszliwe zadupie położone ok. aż około kilometra od miejsca,
    gdzie Netia się zaczęła, więc było BMT od Netii i skończyło się na
    stacjonarnym NMT od TP :-).

    Przemek