  • Data: 2013-10-13 18:18:49
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > AL tak sie chwali, "u nas w Ameryce", a ja pamietam sprzed lat rady na
    > podobne przypadki tam sie zdarzajace:
    > 1. absolutnie nie lekcewaz, bo ... patrz wyzej. I trafisz na liste
    > niesplacajacych dlugow, zabiora ci karty kredytowe, zamkna konto w
    > banku itp.
    >
    > 2a. Wyslij im czek na $0.00, lub
    > 2b. Idz z tym do gazet i telewizji.
    >
    > Bo inaczej to patrz 1 :-)

    1. Kart mi nie zabrali, ale owszem, bank mi na dwa tygodnie zablokował
    środki na tym koncie, z którego płacę lokalny podatek. Jak wyjaśniłem,
    to odblokowali i zwrócili kilkadziesiąt złotych z tytułu karnych
    odsetek od bezprawnego zajęcia. Takiego oprocentowania nie ma na żadnej,
    lokacie, nawet w Amber Gold oferował ponad dwa razy mniej! Szkoda, że
    tak mało pieniędzy było na koncie. I szkoda, że zapłacił nie ten, kto
    zawinił najbardziej -- ten trwa nadal w swym durnym uporze, że jako ta
    leluja niewinny.

    2a. W Ameryce bym tak zrobił. U nas przelewu na 0,00 zł nie chcieli
    w banku przyjąć.

    2b. Sprawa się ciągnie czwarty rok, jest coraz śmieszniej, ale jeszcze
    się nie zakończyła. Rozważałem taki krok, ale sam nie wiem, ja nie za
    bardzo lubię dziennikarzy -- właściwie to ich już prawie nie ma, ci co
    bardziej zdolni dawno zwiali z zawodu. Ale może sam książkę napiszę?

    > Zglosic sie do prokuratora ?
    > Bo to juz chyba nosi znamiona przesladowania obywatela :-)

    Owszem, w moim stanowisku do SKO zawarłem taki wniosek. Nie z powodu
    prześladowania -- próbując zatuszowac te swoje idiotyzmy, coś tak
    nagmerali w księgowości, że już nic się kupy nie trzyma przy sumowaniu
    cyferek podawanych przez skarbników. Takie rzeczy lepiej zgłasza się
    z urzędu, bo ja do ksiąg miejskich przystępu nie mam, kontroli nie zlecę.

    A poza tym wszystkim, to nosi znamiona ośmieszania Mojego Miasta.
    Na to też chyba jest jakiś paragraf.

    Jarek

    --
    Mam tak samo jak ty,