  • Data: 2013-10-13 15:03:14
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Sferia też potrafi takie numery odpierniczać. Kiedyś mi "zastrzegli" numer
    > główny (nie powiem, żebym tego chciał) i na rachunku było coś w stylu 22
    > xycy (z literkami zamiast cyferek). Nie od razu udało mi się to odkręcić.

    To są zupełnie różne i *niezależne* usługi. Jest zastrzeżenie numeru
    w spisach (mam), jest zastrzeżenie prezentacji numeru (mam tak ustawione,
    by mnie operator z takimi cichociemnymi w ogóle ne łączył) i jest w końcu
    zastrzeżenie drukowania numeru na fakturach. To ostatnie zupełnie nie wiem
    po co, chyba dla jakichś kompletnych paranoików, ale jest. W tepsie kiedyś
    chyba zamawiało się to osobno.

    > Upomnieli się o należność za coś co nie istnieje?

    Tak, a co w tym dziwnego? Mie mam aż tak wielu doświadczeń z windykatorami,
    ale w każdym z kilku znanych mi przypadków chodziło o wyciągnięcie przez
    kruki, preska, ultima czy inną swołocz nieistniejących zobowiązań.

    > Pheh, skoro komornik (a właściwie, to komornica) potrafi kobiecie
    > zapierdolić, za nie jej długi, ogórki kiszone w słoikach, czy dziecku
    > jakieś podniszczone zabawki, czego się dziwić?

    Dostałem kiedyś listem poleconym takie pisemko:

    http://148.81.130.53/pisarzgminny.jpg

    Fajne, nie? Można się zdrowo pośmiać. Tyle że Miasto kilka miesięcy
    później postanowiło przysłać do mie komornicę z zadaniem przymusowego
    ściągnięcie wymienionych w piśmie zaległości. Wraz z odsetkami. I wraz
    z kosztami egzekucji oczywiście. No proszę, jacy oni dowcipni. Potem
    doszło do obfitej wymiany korespondencji (kilkadziesiąt stron w sumie)
    zwieńczonej pismem podpisanym osobiście przez samą Panią Prezydent,
    zawierającym żenującą obrone głupoty urzędniczej. W tak zwanym
    międzyczasie Samorządowe Kolegium Odwoławcze dwa razy badało wypłody
    gminnych gryzipiórków i dwa razy orzekło, że decyzje podejmowane były
    "z rażącym naruszeniem prawa". Jakieś wnioski z tego? Żadnych. Każda
    kolejna decyzja czienowników zawierała tych rażących naruszeń coraz
    więcej. Nieco ponad tydzien temu dostałem dwa kolejne polecone z SKO
    (w drodze służbowej dokonała się już bifurkacja), w których proszą
    mnie o zajęcie stanowiska w kolejnych postępowaniach toczących się
    z paragrafu o podejmowaniu decyzji z rażącym naruszeniem prawa.

    Mnie już nic nie dziwi. Ja zaraz gdzieś pójdę. Nie żeby spełnić jakiś
    tam "obywatelski obowiązek", tylko żeby skorzystać ze swoich praw.

    > Ale go zwindykuje :PP

    I to jest jakieś rozwiązanie -- niech się wzajemnie windykują i wykazują
    z tego zyski w kwartalnych sprawozdaniach dla akcjonariuszy, a normalnych
    ludzi zostawią w spokoju.

    --
    Jarek