  • Data: 2013-10-13 15:12:02
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Ergo - Tepsa to sztandarowa, socjalistyczna firma - bohatersko walczy
    > z trudnościami nieznanymi gdzie indziej :P

    Ano tak to właśnie było, jak w jakimś filmie Barei. Przyszedł technik
    ze zleceniem i z drabiną i od razu wziął się za demontowanie kabla.
    Znajomy nie protestował. Po robocie pan podsunął protokół do podpisu
    i zapytał gdzie ma być to nowe przyłącze. Usłyszał, że w tym samym
    miejscu. Więc znów zabrał się za swoje druciki. I chyba nie był bardzo
    zdziwiony -- widać, że w firmie od dawna pracuje i niejedno już widział.

    --
    Jarek