eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowych drog "na razie" nie bedzie?Re: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
    References: <582b8b38$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <o0i0r8$lcv$1@node1.news.atman.pl>
    <582c9066$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <o0i5f6$tkh$1@node2.news.atman.pl>
    <582ca4b4$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <o0il17$b4i$2@node1.news.atman.pl>
    <582da935$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <o0km0r$csh$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <582ebea6$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <58357a5e$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 23 Nov 2016 18:41:53 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 66
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.223.170
    X-Trace: 1479922913 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5149 83.24.223.170:49714
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 4166917846
    X-Received-Bytes: 3490
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593475
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .11.2016 o 12:15 T. <k...@i...pl> pisze:


    > A ta straszna ilość obiektów inżynieryjnych to 9 wiaduktów, w tym 1
    > węzeł wielopoziomowy, 5 wiaduktów dużych i reszta to małe przejazdy nad
    > jezdnią (ul. Księcia Janusza, Szeligowska i Sochaczewska).
    > Ps. Tam żadnych mokradeł nie ma. I zapewniam, że budowa tuneli z całą
    > infrastrukturą jest wielokrotnie droższa.

    Dokładnie potwierdzasz to co miałem na myśli - ile ma cała obwodnica? z
    50km?.
    Jak masz na takim krótkim odcinku takie zagęszczenie wiaduktów i innych
    betonów to Ci średnia na km wzrasta drastycznie.
    U nas trzeba dodatkowo głęboko wymieniać grunt, na południu tego nie
    robią. Tunel w litej skale wcale nie wychodzi drożej (zazwyczaj taniej),
    dodatkowo masz na miejscu kruszywo na podbudowę i konstrukcje betonowe.
    Widziałem w Hiszpanii jak wielki kombajn pracował przy budowie autostrad.
    Frezował skałę (równali teren) - urobek z tej maszyny taśmociągiem był
    transportowany na hałdę i drugą odnogą na inną maszynę, która pewnie
    robiła z tego różne frakcje kruszywa. U nas wywozisz hektary ziemi i w to
    miejsce musisz tyle samo przywieźć kruszywa.

    Cena mocno zależy od warunków lokalnych:

    "Autorzy raportu zwracają uwagę, że cena budowy 1 km tej samej autostrady
    może się różnić między sobą, np. odcinek autostrady A1 Maciejów - Sośnica
    to ok. 182,3 mln zł, a Piątek - Stryków zaledwie 27,1 mln zł."
    http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/polskie-autostrady-nie
    -najdrozsze-w-europie,643114.html

    Wystarczy dobrać odpowiednie odcinki do liczenia średniej i można
    udowodnić wszystko.


    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: