  • Data: 2010-11-03 15:34:29
    Temat: Re: Nowy telefon
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook"mad@hatter"op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-11-2010 o 09:00:34 Paweł Gąska <c...@o...pl> napisał(a):

    > Witam,
    (...)
    > wow! co za brednie <lol>
    > używam WM od lat i nigdy nie widziałem blue screena, nikt mi się nie
    > włamał, a wirusa to tylko ja parę razy grypę złapałem...

    Uczymy się czytać zanim zaczniemy pisać posty na grupy dyskusyjne.

    <cytat>
    Wyobraź sobie, że notebooka wyposażysz w możliwość odbierania połączeń i
    wysyłania SMSów.
    </cytat>

    > kolejne bzdury, linux jest dedykowany na niewielkie urządzenia???

    Nie. Linux to wszechstronny system operacyjny. Natomiast Android, bazowany
    na Linuksie, jest dedykowany na niewielkie urządzenia. Racz chociaż
    zajrzeć do Wikipedii zanim napiszesz post.

    > buahahahah, kolejne bzdury, zdecydowanie więcej softu [a w szczególności
    > również darmowego] jest na WM, a nawet na iPhona <lol>
    > bzdura numer 3

    Na iPhone - być może. Na Windows Phone 7 - zainteresuj się, w jaki sposób
    legalnie będzie dystrybuowane darmowe oprogramowanie, a potem pisz posty
    na grupę. Chyba, że nie jesteś świadom faktu, że Windows Phone 7 z Windows
    Mobile nie ma prawie nic wspólnego. Uczymy się czytać po raz drugi.

    > Android już się powoli też zamyka, nie kupuj nic z Androidem :] za
    > chwilę będziesz musiał szukać "Jailbreak'a" na Android'a ;D

    Ale masz jakieś wsparcie... prawda? Może jakieś źródło?

    > a Tobie jest potrzebna kampania czy telefon?

    A Tobie owca, czy przenośna wyrzutnia rakiet ziemia-powietrze? Jaki
    związek Twoje pytanie ma z akapitem, który zacytowałeś?

    > skoro spełnia wszystkie Twoje warunki to czemu chcesz ją zmienić?

    Ponieważ istnieje wiele telefonów spełniających te warunki, być może
    lepszych od Nokii E66.

    > to po co dalej dyskutujesz o "systemach operacyjnych na komórki" nie
    > mając bladego pojęcia o nich

    Rozbawiłeś mnie. Ktoś mnie pojechał, więc się radośnie dołączyłeś. A
    tymczasem oprócz tego, że - najwyraźniej - nie zadałeś sobie nawet trudu
    przeczytania tego, co napisałem, to wykazałeś się jeszcze mniejszą wiedzą
    niż ja.

    Gratulacje.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --