  • Data: 2010-11-04 08:57:04
    Temat: Re: Nowy telefon
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-11-2010 o 17:09:08 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Szkoda, że wszyscy inni mają wrażenie, że wygląda mniej więcej tak:

    Nie wszyscy inni, tylko Ty. I Ty wmawiasz wszystkim innym, że wymuszam na
    innych stwierdzenie, że WM jest do kitu. Ponieważ mi się to nie podoba,
    jeszcze raz jasno piszę, że to jest *moje* zdanie na temat WM i każdy ma
    pełne prawo myśleć o WM, WP7 i iOS to, co myśli. Niemniej, jeśli chce
    wziąć udział w wątku i doradzić mi zakup telefonu, musi wziąć pod uwagę
    moje warunki. Przypomnę jeszcze, że pisanie na grupy dyskusyjne jest
    nieobowiązkowe. Jeśli nie podobają Ci się moje poglądy masz pełne prawo
    zignorować ten wątek albo wrzucić mnie do KF - Twoja wola.

    > Skąd wiesz, że masz awersję, skoro nie masz zielonego pojęcia jak to
    > wygląda? Do czego masz jeszcze awersję? Do Nepalczyków?

    Wystarcza mi w zupełności wiedza, którą posiadam. Windows Mobile dla
    telefonów równie dobrze może mi się nie podobać z powodu kształtu
    przycisku Start albo koloru lewego, górnego piksla ekranu. Mam do tego
    pełne prawo i nic Ci do tego.

    > To kolejne bon moty z Bravo GIRL?

    Czy mógłbyś przestać konsekwentnie obniżać poziom dyskusji?

    > Zamkniętość iPhone nie rożni się istotnie od zamkniętości Androida czy
    > Windows Phone.

    Windowsa Phone 7 owszem. Androida nie
    (http://www.brighthub.com/mobile/google-android/arti
    cles/37151.aspx) -
    przynajmniej w kontekście, o którym mówiłem.

    Pozdrawiam -- Spook.