  • Data: 2010-11-03 15:51:14
    Temat: Re: Nowy telefon
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook"mad@hatter"op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-11-2010 o 09:26:15 Paweł Gąska <c...@o...pl> napisał(a):

    > patrzcie cholera, a ja używam WM jak każdego innego phona i nie
    > zauważyłem różnicy ;]

    Masz do tego pełne prawo, podobnie jak mi ma prawo nie podobać się to, co
    myślę o WM dla telefonów. Ok?

    Mam wrażenie, że nasza dyskusja wygląda mniej więcej tak:

    - Nie podoba mi się WM dla telefonów, chciałbym telefon z innym systemem.
    - Bzdury gadasz! Jesteś żenujący! WM jest super! Masz sobie kupić WM albo
    Windows Phone 7!

    > kompletna bzdura, miałeś Ty choć jedne telefon z WM w rękach, używałeś
    > go? bo gadasz, jakby Ci się przyśnił koszmar z WM, tylko nijak się sen
    > nie ma z javą ;]

    Windowsa Mobile na PDA używam od dobrych kilku lat (bez funkcji telefonu).
    Natomiast telefon obejrzałem sobie bardzo dokładnie na emulatorze WM dla
    telefonów. Mogę Ci podać linki, MS udostępnia go wraz z obrazami WM6 za
    friko.

    > nikt nie zrozumie, dlaczego masz taką awersję do WM

    I rozumiem, że nie wolno mi mieć? Poza tym mam awersję do WM dla
    telefonów, a nie do WM w ogóle.

    > hmmm... i dlaczego to samo Ci przeszkadza w telefonie??? nie mogę pojąć

    Ponieważ moim prywatnym zdaniem, uzasadnianym _tylko i wyłącznie_
    subiektywnymi odczuciami, WM z funkcją telefonu, to jak OpenOffice z
    funkcją doładowywania komórki (autentyk). Da się doładować komórkę przy
    pomocy OpenOffice'a? Da się. Tylko każdy normalny człowiek zrobi to raczej
    na dedykowanej stronie internetowej lub w kiosku niż zainstaluje w tym
    celu OpenOffice'a.

    Zanim gorąco zaprzeczysz, zważ na fakt, że próbujesz zaprzeczyć moim
    subiektywnym odczuciom, co jest IMO trochę bez sensu. Z drugiej strony
    żyjemy w wolnym kraju.

    > jak jesteś tak zakochany w Symbianie i Nokii,

    Bzdura. Dowiedź tego (proponuję użyć w tym celu trzeciego akapitu
    pierwotnego wątku).

    > to po cholerę gdzieś dalej szukasz, skoro negujesz całą wiedzę o innych
    > "systemach"?

    Dowiedź, że neguję całą wiedzę o innych systemach. Jedyne, co napisałem,
    to to, że nie chcę mieć telefonu z WM/WP7 i niechętnie iPhone'a (akurat
    telefonów z systemem operacyjnym od Apple'a na rynku nie ma zbyt dużo, ale
    jeśli tak bardzo Ci na tym zależy, to podciągnij to pod niechęć do wiedzy
    na jego temat), a te dwa ostatnie głównie z uwagi na ich "komercyjną
    zamkniętość" (doczytaj w innych postach, nie chce mi się pisać tego samego
    po raz n-ty)

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !