  • Data: 2010-11-03 15:57:24
    Temat: Re: Nowy telefon
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook"mad@hatter"op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-11-2010 o 17:18:23 Maciej Muran <m...@g...com> napisał(a):

    Na wstępie czuję się zobowiązany podziękować za jeden z pierwszych postów
    na temat w tym wątku.

    > Hmm... Czyli jesteś skazany na zakup telefonu z aktualnej oferty
    > operatora [?]

    Tak, prawdę mówiąc to jest jedyny sensowny powód zmiany telefonu, bo w
    sumie E66 całkiem dobrze mi służy. Z drugiej strony szkoda zmarnować
    okazję nabycia jakiegoś dobrego sprzętu za grosze :)

    > Trochę kiepsko, bo ja bym Ci proponował E71 z oprogramowaniem w wersji
    > niższej niż 500.x (trochę przymula) ale może gdzieś, w którymś
    > salonie... Albo przedłuż umowę w opcji bez telefonu a kup aparat we
    > własnym zakresie - oszczędności zależą od operatora.

    Nie wątpię, że jest to dobry sprzęt, ale w moim przypadku byłoby to prawie
    jak wymienienie obudowy na inną - E71 od E66 nie różni się chyba
    specjalnie funkcjonalnością?

    > Co do Androida to... Używam. Świadomie używam Androida na SGS. Ale E71
    > się nie pozbywam, bo pomimo niezrozumienia polityki firmy Nokia należy
    > przyznać, że E71 to udany aparat. Ewentualnie powrócę do E63, z którego
    > byłem baaardzo zadowolony.

    Rozumiem, że SGS to Samsung Galaxy S? Obejrzałem reklamę na stronach
    Samsunga i nie ukrywam, tam prezentuje się bardzo ciekawie. Opisałeś
    trochę wad - napisz może z kolei, co Ci się w tym modelu szczególnie
    podoba? :)

    > BTW - wybierając E71 trafisz w gust Waldka ;)))

    Prawdę mówiąc, jakoś niespecjalnie mi na tym zależy :)

    Ostatnio znalazłem obrazek, który fantastycznie obrazuje ten wątek (żeby
    nie było, w sumie sam też pod niego podpadam :))

    http://obczaj.net/obrazki/71795.jpg

    > Maciek.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --