    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podróbki
    Date: Mon, 27 Oct 2014 23:49:00 +0100
    <m2jjp0$ft3$1@dont-email.me> <6mrelyc3abho$.1do7ibpuqyg6n.dlg@40tude.net>
    <m2l065$k0q$1@srv.chmurka.net> <m2ljai$mme$1@mx1.internetia.pl>
    <m2lsvr$vhi$1@srv.chmurka.net>
    <544e8354$0$27288$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2m4vg$37p$1@srv.chmurka.net>
    <544ea1af$0$12634$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-10-27 o 20:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr Gałka" napisał

    > Mozna probowac, gorzej jak tez znak trudnowymienny.
    > Ale w tym przypadku ... jawne oszustwo, skazac zeby wiecej tego nie
    > robil ... no a produkt zniszczyc, nic innego nie pozostaje.
    > Chyba ze skonfiskowac, sprzedac przez komornika, tylko jak dopilnowac
    > zeby nabywca byl zobowiazany logo zmienic :-)

    > Kto ich tam wie, ale u nas nie Ameryka i nie tak latwo :-)

    > Jesli chodzi o patenty techniczne, to w zasadzie powinien byc to jakis
    > rozwoj techniki.
    > Ale czasem pazurek w tej maszynie do szycia jest istotnym rozwojem.

> [...]

    Tylko że o tym, że naruszyłeś patent dowiesz się z pozwu. Ty wtedy
    składasz o unieważnienie patentu, a w tym czasie sąd zabezpiecza
    powództwo, zabraniając ci sprzedaży produktu. Jak sprawa potrwa dłużej
    to się wykrwawisz. No chyba, że wartość twojej firmy jest porównywalna
    do wartości firmy zgłaszającej powództwo, albo masz podobną liczbę
    patentów aby móc przyłożyć nóż do gardła przeciwnikowi. Dla małych firm
    taka sytuacja jest zabójcza.

    --
    pozdrawiam
    MD