eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy silnik, Infiniti -- VC-TRe: Nowy silnik, Infiniti -- VC-T
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy silnik, Infiniti -- VC-T
    Date: Sun, 19 Nov 2017 20:34:05 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 22
    Message-ID: <ousmbd$fm8$1@dont-email.me>
    References: <5a1188c7$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <ixhqgh1lba7.p7yfmpzvelup$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 19 Nov 2017 19:34:05 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="30bd992991499e63c0734a3099ad1db3";
    logging-data="16072";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18PdBZnM5YAT6H0m4wFiHIa"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    In-Reply-To: <ixhqgh1lba7.p7yfmpzvelup$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Cancel-Lock: sha1:ddAHocN0nwVcMAUXDx2h0CCEMKQ=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619235
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.11.2017 o 14:52, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Sun, 19 Nov 2017 14:36:07 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    >
    >> https://youtu.be/P0j4UAFEAx4?t=2m
    >> Ciekawe mechaniczne rozwiązanie.
    >> Ale dochodzą w szereg połączone cztery źródła ewentualnych luzów. Co
    >> prawda tam nie ma już wszędzie wysokich obrotów.
    >
    > Wszystkie spalinowce odchodzą powoli do lamusa. W przyszłości będą
    > egzystować w wąskich niszach specjalistycznych. Nasi następcy będą się
    > dziwić jak mogliśmy tolerować te marne 25 % sprawności termodynamicznej
    > przy tak cholernie rozbudowanej konstrukcji z mikronowymi tolerancjami,
    > ścisłymi momentami dokręcania tego czy owego oraz zbyt wysokimi wymogami
    > eksploatacyjnymi. Tak jak my dziś dziwimy się 5 % sprawności parowozu i
    > z rozczuleniem patrzymy na maszynistę co stację polewającego oliwą
    > korbowody.
    >
    najbardziej będą się dziwić, jak im opowiesz że mogłeś jechać 12 godzin,
    jedynie z przerwą na siku. że mogłes pojechać nad polskie morze, w góry,
    albo i nawet za granice! NA serio! Będziesz opowiadał, że były takie
    pojazdy, w których zapas enegrii na 1000km ważył 60kg!
    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: