    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nowy polski procesor
    Date: Mon, 11 Mar 2013 00:58:38 +0100

    > A co robiles ? Bo schematy, plytki, pisanie programow - mozna bylo.

    No to akurat zawsze robiłem na PC (konieczność, bo na Apple dostępność
    eda jest imho żadna...).

    Nie, ja siedziałem wtedy w multimediach (grafika, video, dźwięk).
    Pamiętam, że jak w 92 roku siedziałem w studio, i próbowałem zrobić
    synchronizację pliku audio z video i midi, to się to po prostu robić nie
    dawało. No rozjeżdżało się wszystko w cholerę, i żadne cuda nie
    pomagały. Taki był urok PC.

    A na Quadrze 660 AV wszystko śmigało jak ta lala, żadnych konfiguracji -
    wszystko out of the box.
    Zresztą, wtedy większości aplikacji tego typu chyba w ogóle na PC nie
    było. Adobe Premiere, Cubase itp. o ProTools, czy tam Sound Designerze,
    to w ogóle nie było mowy.

    Czyli to była konieczność wtedy (a Apple kosztowało wtedy NAPRAWDĘ DROGO
    :), nie to co dzisiaj...

    > Moze kwestia "sciezki rozwojowej", ale ja tam klalem na wszystkie kolejne
    > wersje :-) Dwa kroki naprzod, jeden w tyl, dziesiec w bok - byle inaczej.
    > Traumy nie mialem w starszych wersjach, ale tego polepszenia jakos nie
    > potrafie dostrzec :-)

    Ja mam teraz jak wspomniałem Win 7, i to jest imho pierwszy system, przy
    którym jakby zmalała ilość rzucanych słówek na K...Ch.... itp
    Wręcz byłem (tfu tfu żeby nie zapeszyć) miło zaskoczony.

    Ale chociaż windzie coraz bliżej do normalności, to pozostał mi
    sentyment do OSX (no i linuxa, bo to przecież blisko).

    W przypadku OSX na pewno jest to wynikiem filozofii, że system ma
    działać, a nie dawać zajęcie nad samym sobą. Pierdziliard możliwości
    jest mniej istotny niż kilka irytujących szczegółów moim zdaniem.

    Nie twierdzę , że OSX jest idealny. Ale właśnie metoda "izolowania"
    usera od własnych problemów jest tym, co makuserzy lubią.
    I ja też - bo tyle, ile się w pc nagrzebałem w jakichś ustawieniach
    rejestrów, to w maku chyba przez 100 lat bym tyle nie mógł (pominąwszy,
    że tam to jest na szczęście w ogóle utrudnione i schowane).

    Ale fakt - jak winda idzie w stronę OSX, tak i w drugą stronę też.
    Czasem niekorzystnie.