  • Data: 2013-03-11 01:05:14
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > MacOS w wersji 9 i wcześniejszych po prostu nie miał wielozadaniowości.
    > Jak się program wykrzaczył, to faktycznie można było się popłakać --
    > nie pozostawało nic, tylko reset całego komputera.

    tyle, że z mojego doświadczenia, wykrzaczalność MacOs to był ułamek
    wykrzaczalności windy. Pewnie, wtedy jeszcze Apple miało dodatkową
    łatwość , bo cały hardware był ich.

    Ale i potem - system postawiony na maku miał w porównaniu z windą
    prawie zerową "zamulalność" (kuśwa, co za określenia :).
    Po paru latach używania startował jak nowy (prawie), bez stawania się
    starym ramolem.

    A regularne przeinstalowywanie windy to praktycznie rytuał.
    No - poza tą 7-ką, którą jak wspomniałem jestem dość przyjemnie
    zaskoczony. Już z rok mam, i poza paroma detalami właściwie bez problemu.