  • Data: 2013-07-30 01:43:28
    Temat: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-07-29, o godz. 21:38:50
    Marcin N <m...@o...pl> napisał(a):

    > Też mi zaśmierdziało wadliwym penem. Użyłem innego i działa.
    > Na dużym desktopie - nawet fajne pierwsze wrażenie.
    > Na netbooku jednak zdarzają się bardzo długie zacięcia np. przy
    > "centrum oprogramowania" (czy jakoś tak) - nawet kursor myszy zamiera.

    W przypadku sytemu live niestety problemem jest prędkość transmisji
    danych z nośnika.

    > No i pojawił się kłopot: nie ma sterownika do drukarki Brother
    > DCP-135C. Zaproponował jakiś inny ale nie dał rady wydrukować strony
    > testowej.

    Trzeci link w Google po wpisaniu frazy "brother dcp-135 linux":
    http://www.ubucentrum.net/2009/12/instalacja-drukark
    i-brother-dcp-135c-w.html

    > W dodatku na netku w ogóle nie zauważył, że do desktopa jest
    > doczepiona ta drukarka. W tej chwili z każdego komputera w domu mogę
    > drukować o ile desktop jest włączony. Co z tym zrobić?

    Zainstalować sterownik. A wcześniej wypiąc i wpiąc kabel na ktorym jest
    pdłączona drukarka.

    Zdrówko