  • Data: 2013-07-31 10:57:51
    Temat: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-07-30, o godz. 12:37:34
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > No ale to trza Kundla posiadać. Ja na razie powolutku
    > dojrzewam do tego ;-)

    Nie trzeba. Starczy tablet, telefon czy komputer i ichniejsza
    aplikacja. Ja po sprzedaży Kindle-a używam ich czytnika głównie na
    laptopie i iPadzie. Tak naprawdę to zaleta Kindle-a dla mnie była wadą.
    Tzn. jego jednozadaniowość. Pozbyłem się go bo brakowało mi
    podświetlenia (czytam sporo w łóżku jak żona już śpi). Druga wadą dla
    mnie była ociążałość interfejsu - potrzebuję czegość co mi na bieżąco
    pozwala mieć szybki dostęp do sporej ilości dokumentacji z szybkim
    wyszukiwaniem. Kindle jest fajny do czytania literatury czy gazet - w
    innych zastosowaniach nie za bardzo się sprawdza.

    Zdrówko