  • 21. Data: 2011-03-06 13:29:23
    Temat: Re: Nowy fiat si? skopci? na Woli Duchackiej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 22. Data: 2011-03-07 10:32:53
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > a nie pisze że stan idealny :)
    Ale za to bezwypadkowy. :D

  • 23. Data: 2011-03-07 10:37:57
    Temat: Re: Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Mam nadzieję, że to (słabo widoczna ale jednak) ironia.

    owszem, ironia,

    brat

  • 24. Data: 2011-03-07 12:52:58
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Akurat przejeżdżałem. IMHO nówka salonówka. Czyżby fiacior przejmował
    > pałeczkę od citroena? ;)

    Eeee tam od razu Fiat, ja bym bardziej obstawial:

    http://tinyurl.com/65p686s

    w telewizorni tez mowili, ze goscia cos zlapac nie moga, ;-)

  • 25. Data: 2011-03-07 15:08:32
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 06.03.2011 12:41, Piotr Woszczynski pisze:

    > ale zobacz jakie ma bogate wyposażenie. Alufelgi, szyberdach, autoalarm,
    > nawigacja..
    > ;)

    no i ta skórzana tapicerka, pewnie wymaga drobnych poprawek, ale jest!
    Ciekawe czy zeskrobali wszystkie części z asfaltu? no bo jak napisali że
    są to być muszą! ;)

  • 26. Data: 2011-03-07 20:25:22
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Sat, 5 Mar 2011 09:04:21 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > :) Po co to komu? Wyklepac sie raczej nie da :)

    Papier kosztuje.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96