  • 11. Data: 2011-03-04 22:56:25
    Temat: Re: Nowy fiat się skopcił na Woli Duchackiej
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 04-03-2011 o 11:00:08 bratPit[pr] <k...@o...pl> napisał(a):

    > same plusy

    Mam nadzieję, że to (słabo widoczna ale jednak) ironia. Jeśli nie to
    sugeruję czym prędzej przeczytać tekst Bastiata "Wybita szyba"
    (przepraszam ale nie będę tutaj pisał tego co dużo lepiej zostało napisane
    już wieki temu).

    SW3
    ----
    /Bastiat

  • 12. Data: 2011-03-05 00:34:11
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 04 Mar 2011 22:56:25 +0100, SW3 <s...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >sugeruję czym prędzej przeczytać tekst Bastiata "Wybita szyba"
    >(przepraszam ale nie będę tutaj pisał tego co dużo lepiej zostało napisane

    http://mises.pl/wp-content/uploads/2008/10/Frederic_
    Bastiat_Maly_wybor_pism.pdf
    http://www.bastiat.pl/

  • 13. Data: 2011-03-05 00:40:21
    Od: Tomasz Radko <t...@i...pl>

    W dniu 2011-03-04 22:56, SW3 pisze:

    > Mam nadzieję, że to (słabo widoczna ale jednak) ironia. Jeśli nie to
    > sugeruję czym prędzej przeczytać tekst Bastiata "Wybita szyba"

    Moim zdaniem powinno to być lekturą obowiązkową już w gimnazjach.

  • 14. Data: 2011-03-05 09:04:21
    Temat: Re: Nowy fiat si? skopci? na Woli Duchackiej
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > nie wiem po czym wnioskujesz, ze to nowe auto z salonu, ale...
    > ... pewnie potem sie znajdzie na aukcji jak ten ponizej ;)
    > http://otomoto.pl/smart-fortwo-zarejestrowany-w-pols
    ce-spalon-C17471293.ht
    > ml

    :) Po co to komu? Wyklepac sie raczej nie da :)

  • 15. Data: 2011-03-05 10:34:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Mar 2011 09:04:21 +0100, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >:) Po co to komu? Wyklepac sie raczej nie da :)

    Papiery się nie spaliły :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2011-03-05 11:28:59
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2011-03-04 11:00, bratPit[pr] pisze:
    to same plusy

    Ta, drukną kasę i wypłaca ubezpieczenie, a po 2010 to akurat
    ubezpieczalnie będą musiały sie zabrać za drukowanie większej ilości
    "Cała branża straciła w I-III kwartale 2010 r. na sprzedaży autocasco
    379,5 mln zł, a OC 556,3 mln zł."
    (http://www.parkiet.com/artykul/1019986.html)

  • 17. Data: 2011-03-05 15:53:36
    Od: rafal000 <r...@p...onet.pl>

    W dniu 05.03.2011 10:34, jerzu pisze:

    > Papiery się nie spaliły :P

    Laik jestem więc zapytam wprost - co z tego? Po co komu kilka kg złomu i
    papiery? Rozumiem, że do jakiś przekrętów? Do "podstawienia" w jego
    miejsce jakiegoś samochodu z zagranicy z wpisem do DR że bez możliwości
    rejestracji czy jakiegoś kradzionego?

  • 18. Data: 2011-03-05 16:01:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Mar 2011 15:53:36 +0100, rafal000 <r...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >papiery? Rozumiem, że do jakiś przekrętów? Do "podstawienia" w jego
    >miejsce jakiegoś samochodu z zagranicy z wpisem do DR że bez możliwości

    "Brawo Jasiu"

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-03-05 16:01:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 05 Mar 2011 11:28:59 +0100, mk wrote:
> [...]
    >ubezpieczalnie będą musiały sie zabrać za drukowanie większej ilości
    >"Cała branża straciła w I-III kwartale 2010 r. na sprzedaży autocasco

    No, to ciekawe. To z czego zyja ?

    Fakt ze OC wydawalo mi sie za niskie i je Allianz podniosl.
    Ale skad straty ? Samochody i naprawy coraz drozsze, czy to tak od lat
    narastalo ? Czy mrozne zimy - wypadkow malo, odszkodowan duzo.

    J.

  • 20. Data: 2011-03-06 12:41:11
    Od: Piotr Woszczynski <p...@o...pl>

    Dnia Sat, 5 Mar 2011 09:04:21 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    ce-spalon-C17471293.ht

    > :) Po co to komu? Wyklepac sie raczej nie da :)

    ale zobacz jakie ma bogate wyposażenie. Alufelgi, szyberdach, autoalarm,
    nawigacja..
    ;)

    Piotr