  • 21. Data: 2017-10-31 08:23:54
    Temat: Re: Nowy ... bzdury kogucika.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 31 października 2017 06:35:36 UTC+1 użytkownik Pawelek napisał:

    > Ostatnie wydanie które ja widziałem pochodzi z roku 1983.
    > Bardzo możliwe że były następne wydania.
    > Więc nie pisz bzdur jak nie masz pojęcia.

    Temat zmieniłeś na "bzdury kogucika" ale bzdury jak na razie to Ty tutaj piszesz.

  • 22. Data: 2017-10-31 10:40:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2017-10-31 o 06:34, Pawelek pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w
    > wiadomości

    >W technice 35 lat to sporo.
    >A szczególnie w elektrotechnice.

    W elektrotechnice to niekoniecznie, w elektronice przepasc.
    w 1983 o stabilizowanych "prostownikach" autor raczej nie slyszal.

    Tzn juz byly, ale malo kto je uzywal do ladowania akumulatora.

    Z drugiej strony - stabilizowane napiecie w samochodzie bylo juz od
    bardzo dawna.

    J.

  • 23. Data: 2017-10-31 14:18:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Widac ze lecza Cie na glowe metodami opisanymi sto lat temu. Daj zdjecia o ktore
    prosilem albo idz na zawijanie w mokre przescieradla i picie chininy.

  • 24. Data: 2017-10-31 14:42:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > picie chininy.

    Ale z ginem jest bardzo dobra:) nie widze w takim leczeniu nic złego ;)

  • 25. Data: 2017-11-01 23:18:16
    Od: "Pawelek" <g...@l...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Daj zdjecia o ktore prosilem

    Z kogucikiem na głowy się zamieniłeś ? Mam szukac książkę dla ciebie
    i robić zdjęcia ?
    Idź do biblioteki i zrób sobie zdjęcia.

    Żadne zdjęcia nie pomogą na twoją głupotę którą napisałeś,
    że "przez lata akumulator moze być ciągle podłączony pod napięcie 14,2 V".

  • 26. Data: 2017-11-01 23:25:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-01 o 23:18, Pawelek pisze:

> [...]
    >
    > Żadne zdjęcia nie pomogą na twoją głupotę którą napisałeś,
    > że "przez lata akumulator moze być ciągle podłączony pod napięcie 14,2 V".

    Ja tam czekam aż wyskoczy z pomysłem sezonowej wymiany oleju.
    Kiedyś było to zalecane więc jak poszuka odpowiednio starej książki
    to też znajdzie.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2017-11-02 01:27:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak mlotku, jesli chcesz udowodnic ze sie myle to masz dac tutaj na to dowod. Dowodem
    bedzie link do ksiazki, zeby kazdy mogl przeczytac a nie tylko ja. A po przeczytaniu
    nie tylko ja mam sie ustosunkowc do tekstu ale inni tez. Dokad tego nie zrobisz to
    zebys sie parafina posral ja bede miec racje ze akumulator moze byc podlaczony do
    napiecia 14,2V latami i nic mu nie bedzie, nawet wody nie trzeba bedzie dolac przez
    kilka lat.

  • 28. Data: 2017-11-02 06:39:21
    Od: "Pawelek" <g...@l...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > ja bede miec racje ze akumulator moze byc podlaczony do napiecia 14,2V
    > latami i nic mu nie bedzie, nawet wody nie trzeba bedzie dolac przez kilka

    koguciku, ty pierwszy napisałeś głupotę, więc daj dowód, że nie jesteś
    głupi.

    Ja podałem tytuł książki i autora. Każdy może przeczytać w bibliotece.
    Tam pisze, że przechowywany nowy akumulator należy doładowywać
    co 2 miesiące. Dozwolone jest ładowanie w sposób ciągły, ale napięciem 13,2
    V, nie jest dozwolone napięcie 14,2 V jak ty piszesz.

  • 29. Data: 2017-11-02 08:21:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Nov 2017 06:39:21 +0100, Pawelek napisał(a):

> [...]
    > co 2 miesiące. Dozwolone jest ładowanie w sposób ciągły, ale napięciem 13,2
    > V, nie jest dozwolone napięcie 14,2 V jak ty piszesz.

    Panowie, wszyscy pieprzycie androny. Otóż napięcie jakie jest na
    akumulatorze podczas ładowania zależy nie tylko od parametrów
    zasilacza/ładowarki ale również od prądu ładowania. Więc jeśli ktoś
    zaleca jakieś napięcie, niech do cholery poda przy jakim prądzie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2017-11-02 08:31:53
    Temat: Re: Nowy ... przechowywanie akumulatora.
    Od: "Pawelek" <g...@l...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zasilacza/ładowarki ale również od prądu ładowania. Więc jeśli ktoś
    > zaleca jakieś napięcie, niech do cholery poda przy jakim prądzie.

    Ty piszesz o ładowaniu akumulatora.
    Ja piszę o przechowywaniu nowego, w pełni naładowanego akumulatora.
    Prad ładowania jest nieistotny, ważne że ma być napiecie 13,2 V.
    Przy takim napieciu prąd ładowania będzie maciupeńki, chyba kilkanascie mA.