    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 2 Nov 2017 08:47:15 +0100

    Dnia Sun, 29 Oct 2017 18:15:40 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > A wiesz ile one leza na polce?
    > Krotko leza bo zaden sklep nie robi zapasow na rok bo nie ma tyle kasy.

    Chyba, ze sie pomyla w ocenie i dany typ jakos nie chce zejsc.

    A kasa ... czesto producent dostarcza towar na kredyt.
    Ciekaw jestem jak to np w nartach, rowerach, namiotach wyglada.
    Decathlon we wrzesniu mial jeszcze sporo namiotow na polkach, a
    pewnego dnia wymiotlo.
    Trafily do magazynu, wywiezli do Australii, czy oddali dostawcy to co
    sie nie sprzedalo?

    Akumulatory az tak sezonowe nie sa, ale takie supermarkety ... kto wie
    czy nie raz na rok kupuja ...

    >Te co leza na polce to sa wszystkie jakie maja.

    Sklepy miewaja magazyny.

    >Uzupelniaja na biezaco z biezacej produkcji czy importu.
    >Na dodatek w sklepie z akumulatorami sprzedaja prostowniki to maja czym beznakladowo
    podladowac.

    Ciekawe jak to w supermarketach - laduja, czy nie ma odpowiedzialnego
    czlowieka, prostownika, gniazdka przy polce ...

    J.