eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego? › Re: Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?
    Date: Mon, 30 Oct 2017 22:37:17 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <ot8r58$771$1@dont-email.me>
    References: <59f65880$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <ot65a3$h79$1@news.mixmin.net>
    <59f7098b$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 31 Oct 2017 03:37:13 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="655247cfdadf029f72af62ad7a2c0dfb"; logging-data="7393";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/+1dvycAA6MCTg/MbYO6rP"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <59f7098b$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:ATBmuMbklzDK4zAHKdebvg+mykU=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617853
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:59f7098b$0$15203$65785112@news.neostrada.pl...
    > 14.2V to w miare normalne napiecie w instalacji samochodowej, i akumulator
    > musi to zniesc.
    > Przecietna osobowka moze i malo jezdzi, ale takie autokary to juz bywa ze
    > pare dni z niewielkimi przerwami.
    >
    > Co prawda w nowych autach bywa ze napiecie jest mniejsze, albo nawet jest
    > jakis ambitny system sterowania i w dluzszej trasie bedzie np 13.6 a nie
    > 14.2.

    W mojej Hondzie z 2004 regulator napięcia akumulatora jest
    "inteligentny" i nie utrzymuje cały czas ładowania - właśnie tak
    jak mówisz - czasem tylko się włącza i potem wyłącza.
    Niestety przy żarówkowych światłach takie skokowe zmiany
    napięcia w instalacji powodują zauważalne skoki jasności żarówek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: