  • 51. Data: 2009-05-20 05:46:16
    Temat: Re: Nowy Pentax :)
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    Powinni dać matrycę pełnoklatkową i pełną współpracę obiektywów K.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2009-05-20 06:47:16
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    > Zajrzyj na www euro rtv agd ;)
    To widziałem (fajna jest zwłaszcza specyfikacja), ale nie powiedziane jest, że
    po 16-tej poza specyfikacją uzupełnią też cenę (chyba, że zawołają sobie np.
    8tys.zł, tak aby być pewnym że nie stracą :-) ).

  • 53. Data: 2009-05-20 06:52:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gebi napisał(a):

    > To widziałem (fajna jest zwłaszcza specyfikacja), ale nie powiedziane jest, że
    > po 16-tej poza specyfikacją uzupełnią też cenę (chyba, że zawołają sobie np.
    > 8tys.zł, tak aby być pewnym że nie stracą :-) ).

    8 tys powiadasz? ;) Hmm, ja stawiam na cos ok 6-6,5 :)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 54. Data: 2009-05-20 07:01:49
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Wed, 20 May 2009 07:46:16 +0200, Krzysztof L <l...@w...pl> wrote(a):

    > Powinni dać matrycę pełnoklatkową [...]

    I od razu wypuścić do niej cały system nowych szkieł, bo nie będzie co
    przypiąć... :)

    B.

  • 55. Data: 2009-05-20 07:25:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartosz Mierzwiak napisał(a):

    > I od razu wypuścić do niej cały system nowych szkieł, bo nie będzie co
    > przypiąć... :)

    Hmm, a DA*? ;)

    j.

  • 56. Data: 2009-05-20 07:37:46
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On 20 May 2009 09:25:28 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> wrote(a):

    > Hmm, a DA*? ;)

    DA to zdaje się szkła przeznaczone do współpracy z korpusami cyfrowymi
    APS-C. Do pełnej klatki (analogowej) przeznaczone są FA - i tych jest
    diablo mało.

    B.

  • 57. Data: 2009-05-20 08:41:00
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    > 8 tys powiadasz? ;) Hmm, ja stawiam na cos ok 6-6,5 :)
    Miałem na myśli, że RTV-AGD zawołają sobie na wszelki wypadek 8tys. żeby nie
    stracić.

  • 58. Data: 2009-05-20 13:15:28
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha dominik napisał tak:

    > No to za ile? :)

    1200 dolcow :)
    Jest pieknie ;)

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...

  • 59. Data: 2009-05-20 17:50:38
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-18 20:19:34 +0200, Kombajn Bizon <k...@b...ru> said:

    > Na razie nieoficjalne specyfikacje, ale wyglada zajebiaszczo :)
    > http://ricehigh.blogspot.com/

    Gdyby ktoś nie zauważył, na dpreview.com pojawiło się Hands-On Preview
    sztuki przedprodukcyjnej.

    de Fresz

  • 60. Data: 2009-05-20 18:39:49
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 18 May 2009 22:00:53 +0200, dominik <n...@d...kei.pl>
    wrote:

    >Co tu wygląda zajebiaszczo?

    Cechą wyróżniającą Pentaxa jest to, że się niczym nie wyróżnia.
    Pentaxy mają tylko (lub aż) przyzwoity wybór funkcji za przyzwoitą
    cenę. I niech tak dalej będzie.
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega: